خرید اقساطی شاهین برای چه دسته از افرادی توصیه می شود؟

اگر پول نقد دارید به شما توصیه می ‌کنیم که خودروی شاهین را به صورت نقدی خریداری کنید و خود را زیر بار قسط و قرض نیندازید. ولی به هر حال همیشه انسان شرایط اقتصادی مطلوبی ندارد و نمی ‌تواند پول خرید خودرو را فراهم کند. در این حالت است که خرید اقساطی خودروی شاهین و یا سایر خودروها می‌ تواند گزینه مناسبی باشد. در کل، خرید اقساطی شاهین برای افراد زیر مناسب است: 

  1. خرید اقساطی شاهین برای افراد بی ماشین 

خرید اقساطی شاهین بیشتر از همه به درد کسانی می ‌خورد که فعلاً ماشین خاصی زیر پای خود ندارند و از طرف دیگر پول نقد آن ها نیز خیلی کم است. این افراد می ‌توانند با این خرید، صاحب ماشین شوند و از طرف دیگر پول ماشین را به صورت ماهانه پرداخت کنند. با توجه به تورم بسیارزیادی که در کشور ایران وجود دارد  اگر هرچه زودتر صاحب ماشین شوید و خرید اقساطی خودرو را انجام دهید به نفع شما است. 

 

  1. افراد طرفدار خودروهای زیبا

خودروی شاهین یک خودرو با ظاهر بسیار شیک است که باعث شده است توجه افراد سخت پسند هم به این ماشین جلب شود. در صورتی که به دنبال خرید یک خودروی شیک هستید ولی حوصله دردسرهای خودروهای چینی را ندارید، خرید اقساطی شاهین به شما توصیه می ‌شود.

 

  1. افراد طرفدار خودروهای پر آپشن

در صورتی که دوست دارید خودروی شما دارای آپشن ‌هایی مانند سانروف باشد و در عین حال پول کافی برای خریداری خودروهای گران قیمت را ندارید، می ‌توانید به سراغ خرید اقساطی شاهین بروید.

 

  1. افراد دارای ماشین های خراب

در صورتی که دارای یک ماشین قدیمی هستید و وقت و حوصله و هزینه تعمیر و نگهداری از آن ماشین قدیمی را ندارید، خرید اقساطی شاهین می ‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 

  1. طرفداران موتور توربوشارژ

خودروی شاهین هر چند از لحاظ موتوری مانند خودروهای تیبا و کوییک و ساینا به صورت ۸ سوپاپی است ولی به دلیل این که از موتور توربو شارژ در آن استفاده شده است، توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. البته نباید فراموش کنید که موتورهای توربو شارژ در کنار مزایایی که دارند معایبی مانند حساسیت به کیفیت بنزین و روغن نیز دارند که همین امر باعث می‌ شود، نگهداری  خودروی شاهین، سخت‌ تر از خودروهای دیگر شرکت خودروسازی سایپا باشد. پس اگر موتور توربو شارژ دوست دارید، خرید اقساطی شاهین، گزینه خوبی برای شما است.

 
 

مزایای خرید اقساطی شاهین

مزایای خرید اقساطی خودروی شاهین عبارت هستند از:

 

  1. کنار آمدن با تورم موجود در کشور

تورم موجود در کشور ایران آن قدر بالا است که اگر شما به دنبال این باشید که کم کم پول جمع کنید تا پس از گذشت مدتی بتوانید خودروی شاهین یا سایر خودروها را خریداری کنید؛ قطعاً در این صورت با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. در واقع تا زمانی که پول شما جمع شود، قیمت خودروی شاهین سر فلک زده است. به همین دلیل خرید اقساطی شاهین می ‌تواند به میزان زیادی از استرس و نگرانی شما را کاهش دهد. 

شما می ‌توانید همین امروز صاحب خودرو شوید و پول آن را به صورت ماهانه پرداخت کنید. هر چقدر هم که تورم موجود در کشور افزایش پیدا کند و قیمت خودروی شاهین بالا برود، شما مجبور نخواهید شد مبلغ قسط‌ های خودرو را بالا ببرید.

البته تعداد اقساط، اهمیت بسیار زیادی دارد. سعی کنید از شرکت‌ هایی که خودرو را در اقساط بلند مدت می‌ فروشند به خرید خودرو اقدام کنید. هر چقدر که تعداد اقساط بیشتر باشد، قسط ماهیانه شما کم تر خواهد شد و راحت ‌تر می ‌توانید قسط خود را پرداخت کنید.

  1. خرید ماشین بدون پرداخت پول 

با خرید اقساطی خودروی شاهین شما می ‌توانید بدون پرداخت پول و یا با پرداخت مبلغ نه چندان زیادی صاحب خودرو شوید. بعد از این که از داشتن خودرو لذت بردید، می ‌توانید شروع به پرداخت اقساط ان کنید

 

 

 

معایب خرید اقساطی شاهین

خرید اقساطی شاهین با وجود فواید زیادی که دارد، یک سری ایراد هم دارد. مشکلات خرید اقساطی شاهین عبارت هستند از:

 

  1. گرفتن سود زیاد از مشتری

واضح ‌ترین ایرادی که می ‌توان به خرید اقساطی شاهین گرفت، مبلغ تمام شده بالای آن است. در واقع شرکت ‌های فروشنده آن قدر سود دریافتی خود را بالا می ‌برند که اگر شما مجموع اقساط را حساب ‌کنید، متوجه می ‌شوید که در مجموع مبلغ بسیار زیادی باید پرداخت کنید. با توجه این که امروزه فروش اقساطی شاهین در  شرکت های مختلفی صورت می‌ پذیرد، شما  باید شرایط همه آن ها را بررسی کنید و گزینه ‌ای را انتخاب کنید که سخت‌ گیری کم تری دارد و سود دریافتی آن نیز کم تر است.

 

  1. سند نزدن بعضی از شرکت ها

عیب دیگری که خرید اقساطی شاهین دارد این است که بعضی از شرکت های فروشنده، تا زمان تمام شدن قسط‌ های این خودرو، سند قطعی را به نام خریدار خودرو نمی زنند. البته در این مورد هم شرایط شرکت های مختلف متفاوت است و در بعضی از شرکت ‌ها همین که چند چک از شما دریافت می‌ کنند، سند را به نام شما ثبت خواهند کرد.

  1. نیاز به داشتن چک

 وقتی که شما قصد خرید قسطی شاهین را دارید حتماً باید چک داشته باشید تا چند برگ از آن را به شرکت ‌های فروشنده این خودروها ارائه دهید.

 

 

نتیجه گیری

خودرو یکی از نیازهای بشر امروزی است. این نیاز در کشور ایران که متاسفانه سیستم حمل و نقل عمومی مناسبی ندارد، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. از یک جهت دیگر نیز خودرو در کشور ایران اهمیت دارد و آن هم این است که این وسیله در کشور ایران به عنوان یک کالای سرمایه‌ ای محسوب می ‌شود. در صورتی که در کشورهای توسعه یافته به این صورت نیست. بنابراین در کشور ما همه به دنبال این هستند که خودرویی برای خود خریداری کنند. وقتی که موفق به این کار نمی ‌شوند، ناراحت می ‌شوند. خرید اقساطی شاهین می ‌تواند مشکل این افراد را برطرف کند و این افراد بدون پرداخت پول نقد و یا با پرداخت پول نقد کم، صاحب خودرو شوند. البته بدیهی است که این افراد بایستی توانایی پرداخت اقساط این خودرو را داشته باشند.

source

توسط