ایسنا/اردبیل رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین از ایجاد درگیری، ضرب و شتم مأموران جنگلبانی شهرستان نمین توسط قاچاقچیان چوب خبر داد.

اسد صادقپور ۲۷ آبان در گفت‌وگو با ایسنا از ضرب و شتم جنگلبانان این شهرستان در مقابله با قاچاقچیان چوب خبر داد و گفت: قاچاقچیان چوب در جنگل‌های روستای کله سر شهرستان نمین با تیم جنگلبانی مواجه شده و اقدام به درگیری و ضرب و شتم مأموران جنگلبانی کرده‌اند.

به گفته وی، قاچاقچیان دارای تیم حفاظتی بوده و با رؤیت مأموران اقدام به درگیری فیزیکی، ایراد ضرب و جرح و آسیب‌های جسمانی به مأموران کرده‌اند.

صادقپور اظهار کرد: قاچاقچیان قصد داشتند چوب‌های جنگلی خود را به شهرک صنعتی شماره دو اردبیل انتقال دهند که با ورود مأموران، تعدادی از آنها دستگیر و یکی از خودورها توقیف و خودروی دیگر متواری شده است.

این مقام مسئول شهرستان اعلام کرد: خودروی متواری که چوب‌های قاچاق را در روستای گلو تخلیه کرده تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

رئیس منابع طبیعی شهرستان مرزی نمین بیان کرد: اکثر قاچاقچیان چوب از اهالی یکی از روستاهای این شهرستان هستند و در این درگیری خسارت‌هایی به خودروهای منابع طبیعی شهرستان وارد کرده‌اند.

صادقپور از ترخیص هر سه مأمور صدمه دیده از مراکز درمانی شهرستان خبر داد و گفت: حفاظت از منابع طبیعی شهرستان با تلاش شبانه روزی جنگلبانان شهرستان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

source

توسط