امیرحسین پیروانی که به دلیل محرومیت پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان حاضر شده بود، اظهار کرد: به سپاهان تبریک می‌گویم. بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول خوب نبودیم و بازیکنانمان کمی مسئولیتشان را فراموش کردند. شاید به خاطر کم تجربگی ما و کیفیت خوب سپاهان بود.

او افزود: در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و بر بازی حاکم شدیم و اگر کمی باتجربه‌تر بودیم به گل می‌رسیدیم. موقعی که موقعیت ایجاد کردیم و به گل نرسیدیم، گل سوم را هم دریافت کردیم. به نظرم خروجی بازی این نتیجه نبود و باید تلاش کنیم و هنوز امیدواریم.

پیروانی همچنین گفت: اگر آقای میثاقی (مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر) به دنبال این است که واقعیت‌ها را نشان دهد از او خواهش می‌کنم صحنه‌ای که در بازی سپاهان و استقلال خوزستان رقم خورد را هم نشان بدهد. اولین بار است که می‌بینم تیم سپاهان سعی می‌کند زمان بازی را با افتادن‌های متعدد از بین ببرد و این برای ما خیلی خوب است که تیم جوانی داریم که تیم حریف بارها و بارها وقت‌کشی می‌کند.

او ادامه داد: بحث من این است که مربی تیم به کاوه رضایی می‌گوید کفش خود را در بیاور و او هم بدون اینکه به کسی برخورد کند کفش خود را در می‌آورد و کنار زمین می‌نشیند. اولین باخت ما نیست که بخواهیم این صحبت‌ها را انجام دهیم و بگویند بهانه می‌آوریم اما برای تیم سپاهان اینکه مربی به بازیکن بگوید کفش خود را در بیاور اتفاق خوبی نبود و من در پایان بازی این نکته را به مربی سپاهان گفتم. او به من گفت که این از هوش من است و این دیالوگی بود که بین ما رد و بدل شد. باز هم به سپاهان تبریک می‌گویم و امیدوارم در آینده بیشتر تلاش کنیم. بضاعت تیم ما همین است. باید بیشتر تلاش کنیم تا در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط بهتری را فراهم کنیم

source

توسط