رده‌بندی سنی بازی The Division Heartland در تایوان مشخص شد

اگر سازمان رده‌بندی سنی در کشور تایوان را به عنوان یک معیار قرار دهیم، بازی The Division Heartland به زودی منتشر خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!

انتظار برای بازی The Division Heartland بیش از آنچه انتظار می‌رفت طولانی‌تر شده است، اما پس از چندین تاخیر به نظر می‌رسد که بازی تیراندازی و رایگان شرکت یوبیسافت (Ubisoft) ممکن است بالاخره به زمان انتشار کامل خودش نزدیک‌تر شده باشد.

The Division Heartland

این خبر ابتدا توسط کاربری در X (که سابقا توییتر شناخته می‌شد) به نام @Kurakasis منتشر و سپس در ردیت پخش شد. The Division Heartland برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل فعلی و نسل قبلی در کشور تایوان رتبه‌بندی سنی شده است.

از آنجایی که رده‌بندی‌های سنی برای بازی‌ها معمولاً در مراحل آخر توسعه یعنی زمانی که نزدیک به انتشار هستند اتفاق می‌افتد، این موضوع به طور بالقوه می‌تواند نشان دهد که اسپین‌آف مجموعه دیویژن در حال نزدیک شدن به زمان عرضه است. به دنبال تاخیرهای قبلی، بازی The Division Heartland تاریخ انتشار مشخصی فعلا دریافت نکرده و در گزارش مالی سه ماهه اخیر یوبیسافت، محصول یادشده توسط این شرکت به عنوان یکی از بازی‌هایی که در طول سال مالی جاری منتشر خواهد شد ذکر نشده است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Minecraft Legendsمایکروسافت، لطفا بسه!
بررسی بازی Minecraft Legends


بررسی پلی استیشن 5 اسلیم

شوکیس بازی Professor Layton and New World of Steam به زودی برگزار می‌شود - ویجیاتو

source

توسط