در مقاله سرماخوردگی در فصل پاییز به معرفی سرماخوردگی و راهکارهای مقابله با آن پرداختیم و اکنون در این فرصت با ارائه یک Link List، به دنبال معرفی کلی و ارائه لینک محصولات مرتبط با سرماخوردگی و آنفولانزا هستیم تا شما عزیزان راحت تر بتوانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایید.


واکسن آنفولانزا 

معمولا واکسن‌ها از اواسط مرداد ماه به بازار عرضه می‌شوند ولی شواهدی وجود دارد که تزریق آن در این زمان چندان مفید نیست. نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد حداکثر ایمنی به فاصله چند روز پس از دریافت واکسن شروع می‌شود و هر ماه مقداری کاهش می‌یابد. بنابراین اگر در مرداد ماه واکسن تزریق شود، امکان دارد در اواخر دوره اوج آن، یعنی بهمن و اسفند، مصونیت بالایی در برابر بیماری نداشته باشید.

به طور کلی توصیه می‌شود واکسن را در مهرماه دریافت کنید. اگر پس از این زمان نیز واکسن بزنید جای نگرانی نیست و به اندازه کافی مصونیت خواهید داشت، زیرا آنفولانزا تا فروردین ماه نیز ادامه می‌یابد.

این محصول فروش آنلاین ندارد و بخش فروش حضوری داروخانه دکتر خرسند، به صورت شبانه روزی افتخار ارائه خدمات به شما عزیزان جهت تهیه واکسن آنفولانزا را دارد.

 

مصرف مکمل‌های تقویت سیستم ایمنی بدن:

تقویت سیستم ایمنی بدن انتخابی مدبرانه، جهت جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی می باشد. برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما، استفاده از مکمل های زیر توصیه می شود:

ویتامین ث

محصولاتی که تا اینجا به شما معرفی شد، جهت تقویت سیستم ایمنی و تامین ویتامین های مورد نیاز بدن بودند، اما در ادامه به معرفی چند محصول که در دوران بیماری برای شما مفید می باشند، می پردازیم:

 

 

source

توسط