ناپولی شکست سختی را در خانه مقابل اینتر متحمل شد اما آنها به شدت به داوری داویده ماسا و VAR معترض بودند. پس از شکست 3-0 خانگی، والتر ماتزاری، سرمربی این تیم به خاطر عصبانیت از داوری بازی، حاضر به مصاحبه نشد.

ناپولی معتقد بود پیش از گل اول اینتر توسط چالهان اوعلو، لائوتارو مارتینز به روی لوبوتکا خطا انجام داده و یک پنالتی در برخورد آچربی با اوسیمن برای آنها گرفته نشده است. 

به گزارش فوتبال ایتالیا، مائورو ملوسو، مدیر ناپولی در مصاحبه بعد از بازی توضیح داد:

ماتزاری ترجیح داد برای مصاحبه نیاید زیرا می خواهیم او روی نیمکت تیم باشد و نباید صحبت هایی می کرد که دچار مشکل شود. ما بسیار ناراحت هستیم و احساس می کنیم ما و هواداران سزاوار چنین رفتاری نبودیم. به نظر می رسید داور و VAR تعطیل بودند که البته ممکن است برای هر کسی پیش آید. گل اول، اعتماد به نفس و نیروی ما را از بین برد و خطا به روی لوبوتکا واضح بود. حتی بدون دخالت VAR هم داور باید تشخیص می داد زیرا بسیار واضح بود. 

لوکا مارلی، کارشناس داوری و داور سابق سری آ در مورد این صحنه گفت داویده ماسا کاملا به صحنه دید داشته و خطایی تشخیص نداده و بنابراین VAR نمی توانست دخالت کند.

ملوسو، مدیر ناپولی ادامه داد:

دومین صحنه ای که واقعا ما را مجازات کرد، پنالتی روی اوسیمن بود. من هم بازیکن بوده ام. وقتی تاندون آشیل شما را می زنند، تعادل تان را از دست می دهید و به زمین می افتید. آن صحنه واضحا خطا بود و باید پنالتی اعلام می شد. 

لوکا مارلی در مورد این صحنه نیز نظر داد و گفت برخورد ملایم تر از آن بوده که داور بخواهد پنالتی اعلام کند و باز هم داویده ماسا در موقعیتی ایده آل حضور دارد و صحنه را کامل می بیند. 

مائورو ملوسو ادامه داد:

ما تئوری توطئه نداریم و احساس نمی کنیم که انگیزه پنهانی پشت این تصمیمات بوده، بلکه فقط آنها یک روز تعطیل بودند. با این حال باید به آن اشاره کنیم زیرا شکست سنگین مقابل هوادارانمان نا امید کننده است. این یک بهانه نیست زیرا دریافت آن گل به آن شکل واقعا روی بازی ما و ادامه بازی اثر گذاشت. من واقعا از این بابت که تصمیمات تغییر نکرد ناراحت شدم زیرا پنالتی های زیادی را به این شکل دیده ایم. ما مقابل تیم بزرگی مثل اینتر شکست خوردیم. از نمایش تیم به طور کلی راضی بودیم زیرا ناپولی تمام توانش را گذاشت. این دلیل دیگری است که ما عصبانی هستیم زیرا سزاوار چنین رفتاری نبودیم. همان طور که گفتم، به دنبال بهانه نیستیم اما متاسفانه وقتی مقابل تیم های بزرگ مثل اینتر بازی می کنید، چنین نابرابری رفتاری می تواند تعیین کننده باشد.

source

توسط