به گزارش خبرنگار مهر، منصور خانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ۱۳ آذر روز جهانی داوطلب، اظهار داشت: در ۹ ماهه اول سال جاری مبلغ یک میلیارد و نهصد میلیون ریال کمک‌های درمانی و دارویی به مددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی‌بضاعت در قالب طرح ارمغان مهر به ارزش یک میلیارد و هفتاد و پنج میلیون ریال اهدا شده و ارائه خدمات در قالب ایستگاه سلامت به ارزش بیش از هشتصد میلیون ریال نیز انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته سبد غذایی به ارزش دو میلیارد و بیست و هفت میلیون و پانصد هزار ریال از دیگر اقدامات انجام جمعیت هلال احمر اردستان بوده است.

خانی با اشاره به اعزام ۲ مرحله کاروان سلامت به مناطق کمتر برخوردار شهرستان، تصریح کرد: در این ۲ مرحله، خدمات پزشکی، آموزشی و حمایتی به ارزش هشتصد و هفت میلیون ریال به افراد ارائه شده همچنین بیش از پانصد میلیون ریال کمک‌های مردمی جهت آسیب دیدگان از حوادث جمع آوری شده است.

وی یادآور شد: برگزاری ۲۳ دوره آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، مخاطرات و پایه داوطلبی برای ۴۶۵ نفر داوطلب نیز از اقدامات جمعیت هلال احمر اردستان در ۹ ماهه اول سال جاری بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان تاکید کرد: واحد داوطلبان این جمعیت با ۱۰ خانه هلال در سطح شهرستان با هدف ارتقای سطح ایمنی و ارتقای سطح آگاهی مردم در حال فعالیت هستند.

source

توسط