به تازگی کمپانی بندی نامکو تریلر جدیدی را منتشر نموده که در آن شاهد حضور شخصیت Sergei Dragunov در بازی Tekken 8 هستیم. این تریلر به جنبه های دیگر بازی نیز پرداخته است که یکی از مهم ترین آنها اکشن های تصویری بکارگیری شده در طراحی بازی بوده است.

بدنیست بدانید شخصیت Sergei Dragunov در واقع برای اولین بار در بازی Tekken 5: Dark Resurrection معرفی شد که این موضوع سبب شد تا شاهد عضو جدیدی از اعضای Spetsnaz باشیم. این شخصیت در بازی تیکن 8 روش جدیدی را برای نابودسازی دشمنان درنظر گرفته است که امروزه با عنوان Commando Sando شناخته میشود.

Sergei Dragunov با اینکه قدرت های بسیاری را در ضربات خود منتقل میکند توانانیی غافلگیری دشمنان را نیز داشته است که در صورت خم شدن آنها شاهد نمایان شدن قدرت جدیدی از Sergei Dragunov خواهیم بود که این موضوع حملات این شخصیت را هولناک معرفی میکند. ترکیب نمودن مهارت های مختلف در یک لحظه میتواند خطرات بسیاری را برای دشمنان به همراه داشته باشد که به نظر میرسد حضور Sergei Dragunov خبر بدی برای دشمنان باشد.

بازی تیکن 8 از سوی بندی نامکو توسعه یافته و قرار است برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز منتشر شود. نظر شما نسبت به این بازی چیست ؟

منتخب کاربران

source

توسط