برخی از علائم تجاری جدید ثبت شده توسط Kojima Productions به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا برخی از جزئیات احتمالی OD را حدس بزنند.

هیدئو کوجیما در مراسم The Game Awards هفته گذشته حاضر شد و از بازی بعدی خود رونمایی کرد.

بر اساس تریلر وهم‌انگیزی که در طول مراسم پخش شد، به نظر می‌رسد بازی جدید او تحت نام OD، یک تجربه ترس محور است. اخیراً، Kojima Productions تعدادی علائم تجاری جدید ثبت کرده که بازیکنان فکر می‌کنند ممکن است سرنخ‌هایی در مورد موضوع بازی ارائه دهد.

غیر از بازیگران درگیر در مجموعه و همچنین جردن پیل که طی پروسۀ تولید با کوجیما همکاری می‌کند، اطلاعات دیگری درباره OD در دسترس نیست. تریلری که پخش شد نیز به طرفداران اطلاعات زیادی نمی‌داد و تنها بازیگران را به ما نشان می‌داد. به نظر می‌رسد این بازی یک تجربه ترسناک است، همان‌طور که می‌توان از شعار انتهای تریلر یعنی «برای همه بازیکنان و فریادزنان» این را فهمید.

با این حال، برخی از بازیکنان تیزبین چهار علامت تجاری جدیدی را که Kojima Productions ثبت کرده است را یافته‌اند و فکر می‌کنند که این علائم می‌توانند نشان دهند که بازی شامل چه مکانیک‌هایی خواهد شد.

دو مورد از علائم تجاری فقط لوگوی عنوان بودند که چیز جدیدی در مورد آن ارائه نمی‌دادند. با این حال، دو علامت تجاری دیگر وجود دارد که توجه مردم را به خود جلب کرده است: سیستم جیغ اجتماعی و سیستم مخفی‌کاری اجتماعی.

بسیاری از بازیکنان حدس می‌زنند که علائم فوق به نوعی به اجتماعی و چندنفره بودن بازی اشاره می‌کنند و یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی نظریه‌پردازی می‌کند که ممکن است یک جزء چندنفره سولزلایک در بازی وجود داشته باشد:

دوستان یا بازیکنان تصادفی احتمالاً می‌تواند چالش‌های جدیدی را برای بازیکن معرفی کند، یا راهنمایی یا کمکی ارائه کنند که قطعاً باعث می‌شود که هیچ دو تجربه‌ای از بازی یکسان نباشند.

نظر فوق باعث شده تا برخی بر این باور باشند که بازیکنان در این اثر می‌توانند یکدیگر را بترسانند و سیستم مخفی‌کاری اجتماعی به توانایی پنهان شدن از دیگران اشاره می‌کند.

البته، هیچ یک از این موارد تأیید نشده‌اند، اما با تأکید کوجیما بر پیشبرد جنبه‌های اجتماعی بازی مطابقت دارند. آخرین بازی او، Death Stranding، یک جنبه اجتماعی منحصر به فرد نیز داشت. هر چه اخبار بیشتری از بازی بعدی کوجیما به دست آوریم، نظریه‌پردازی‌های بیشتری از طرف طرفداران وجود خواهد داشت. همچنین نباید فراموش کرد که کوجیما در حال آماده شدن برای انتشار دنباله Death Stranding در آینده نزدیک است.

source

توسط