هیچ وقت برای پول جمع کردن، مخصوصا برای گیمرها دیر نیست. با توجه به این که هر ساله در تخفیف‌های بزرگ، اکثر بازی‌های جدید و قدیمی تخفیف‌های خوبی دریافت می‌کنند، می‌توانیم کلی بازی به کالکشن (و البته بک‌لاگ سنگین‌مان) اضافه کنیم. در زمان‌های قدیم، شاید تصور این که استیم به صورت ناگهانی تخفیف‌های بزرگ خودش را برگزار می‌کرد سخت بود، اما حالا از یک سال قبل، تاریخ تمام تخفیف‌های استیم را در اختیار داریم. در ادامه با ویجیاتو همراه باشید تا ببینیم تخفیف بعدی استیم چه زمانی است.

استیم چند تخفیف مشخص در طول سال دارد که بر اساس فصل‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند. این تخفیف‌ها در هر ۴ فصل سال برگزار می‌شوند. تخفیف بهاره هم یکی دو سالی است که جای تخفیف سال نوی چینی یا Lunar New Sale را گرفته تا در این چرخش قرار بگیرد. به جز تخفیف‌های هفتگی ناشرها که به صورت اتفاقی رخ می‌دهد و البته تخفیف‌های فصلی، استیم تعدادی فستیوال را هم هر سال برگزار می‌کند که به اختصار Fest نامیده می‌شوند که در حال حاضر فست بعدی مربوط به بازی‌های واقعیت مجازی در فروشگاه استیم است.

تاریخ تخفیف بعدی استیم چه زمانی است؟

تاریخ تخفیف بعدی استیم چه زمانی است؟ - ویجیاتو

تخفیف بزرگ بعدی استیم، تخفیفات زمستانه استیم است که بزرگترین تخفیف فصل زمتسان محسوب می‌شود. تخفیفات زمستانه طبق رسوم سال‌های گذشته و تخفیف‌های بزرگ از تاریخ ۲۱ دسامبر تا تاریخ ۴ ژانویه برگزار می‌شود و یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید بازی‌هایی است که در کالکشن خود ندارید.

نگاهی به تعدادی از تخفیف‌های آینده استیم:

  • تخفیف زمستانه استیم: ۲۱ دسامبر ۲۰۲۳ تا ۴ ژانویه ۲۰۲۴
  • فستیوال کپیتالیسم و اکونومی: ۸ تا ۱۵ ژانویه ۲۰۲۴
  • فستیوال دزدان دریایی علیه نینجاها: ۲۲ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴
  • نکست فست فوریه: ۵ تا ۱۲ فوریه ۲۰۲۴
  • فستیوال دایناسورها علیه ربات‌ها: ۲۶ فوریه تا ۴ مارس ۲۰۲۴
  • تخفیف بهاره استیم: ۱۴ تا ۲۱ مارس ۲۰۲۴
  • فستیوال دک‌بیلدرها: ۲۵ مارچ تا ۱ آوریل ۲۰۲۴
  • فستیوال اف‌پی‌اس: ۱۵ تا ۲۲ آوریل
  • فستیوال فارمینگ: ۲۹ آوریل تا ۶ مه
  • فستیوال جهان باز سوروایل کرفتینگ: ۲۷ مه تا ۳ ژوئن
  • نکست فست: ۱۰ تا ۱۷ ژوئن
  • تخفیف تابستانه استیم: ۲۷ ژوئن تا ۱۱ ژوئیه

تخفیف‌های استیم چقدر طول می‌کشند؟

معمولا تخفیف‌های بزرگ مثل تخفیف تابستانه و زمستانه دو هفته، تخفیف‌های پاییز و بهار یک هفته و فستیوال‌ها هم یک هفته طول می‌کشند. تخفیف‌های مربوط به ناشرها بستگی به تصمیم ناشر و استیم متفاوت است اما معمولا بین ۳ روز تا یک هفته ادامه دارد.

تاریخ تخفیف بعدی استیم چه زمانی است؟ - ویجیاتو

Steam Next Fest بعدی چه زمانی است؟

استیم نکست فست (Steam Next Fest) نامی است که استیم برای فستیوال‌هایی انتخاب کرده که دو سه سالی است مهمان این پلتفرم هستند. در جریان نکست فست، صدها بازی مورد انتظار دموهای جدید دریافت می‌کنند تا مخاطب‌ها را برای چند دقیقه تا حتی چند ساعت، با آن بازی آشنا کنند.

اگر بازی خاصی مد نظرتان نباشد هم می‌توانید از طریق این فستیوال‌ها، با ده‌ها بازی جدید در ژانرهای مختلف آشنا شوید و آن‌ها را در ویش‌لیست خود قرار دهید تا در ادامه بخرید.

آخرین دوره از استیم نکست فست در ژوئن ۲۰۲۳ برگزار شد و ولو قرار است نکست فست بعدی را در تاریخ ۵ تا ۱۲ فوریه (۱۶ تا ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲) به صورت رسمی برگزار کند.


مطلب پیشنهادی:ویژگی‌های باحال استیم دک که از آن‌ها بی‌خبرید!کامپیوتری با ده‌ها ویژگی مختلف
ویژگی‌های باحال استیم دک که از آن‌ها بی‌خبرید!

source

توسط