طبق اطلاعات جدید فاش شده، ظاهراً بازی بعدی Ratchet and Clank دارای شخصیت شرور جدید، المان‌های کواپ و اکتشاف فضایی خواهد بود.

به دنبال هک شدن وبسایت اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، اطلاعات و جزئیاتی از برنامه‌ها و پروژه‌های آینده‌ی این استودیو فاش شده است. اگرچه به نظر می رسد که بازی‌های Marvel’s Spider-Man 3 و Marvel’s Wolverine عناوینی هستند که این سازنده بر روی آن‌ها تمرکز خواهد کرد، اما ظاهراً نسخه‌ی جدیدی از فرنچایز Ratchet and Clank نیز در حال توسعه است.

طبق اطلاعاتی که توسط یکی از کاربران انجمن ResetEra به اشتراک گذاشته شده است، اسلایدی از یک ارائه داخلی فاش شده که تایید می کند که اینسامنیاک یک بازی جدید از سری Ratchet and Clank در حال توسعه دارد عرضه در سال ۲۰۲۹ را هدف قرار داده است. همچنین بخش‌هایی از متن داستان بازی و یک سند طراحی داخلی نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که جزئیات بیشتری را فاش می‌کند.

به نظر می‌رسد در بازی بعدی Ratchet and Clank شاهد بازگشت شخصیت‌های Rivet و Kit خواهیم بود که در نسخه‌ی Rift Apart معرفی شدند. همچنین طبق اطلاعات لو رفته، این بازی دارای المان‌های کواپ، تأکید بیشتر بر شخصی‌سازی سفینه فضایی، کاوش در فضا و یک شرور جدید است. از سوی دیگر، اطلاعات لو رفته اشاره می‌کنند که اینسامنیاک گیمز قصد دارد یک آیپی جدید را پس از سال ۲۰۳۰ منتشر کند.

Ratchet and Clank: Rift Apart آخرین بازی این مجموعه محسوب می‌شود که در حال حاضر بر روی پلی استیشن ۵ و PC در دسترس است.

نظر شما در این باره چیست؟


منبع: Gamingbolt

source

توسط