ثبت نام و خرید لاستیک دولتی کویر تایر، از طریق سامانه فروش اینترنتی کویر تایر به نشانی kavirtire.ir/esale امکانپذیر است. سوالات زیر، پرتکرارترین سوالات مشتریان درباره نحوه خرید کویر تایر دولتی و همچنین نحوه ثبت نام تایر کویر است:
1. چطور از شرایط خرید کویر تایر مطلع شویم؟
ابتدا باید در سامانه، ثبتنام کرده و مدارک مورد نیاز، شامل اسکن رنگی روی کارت ملی و کارت خودرو (رو و پشت) مالک با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت، بارگذاری نمایید. مشتریانی که ثبتنام نموده و مدارک آنها تایید شده است، میتوانند همه روزه (حتی روزهای تعطیل) با استفاده از گزینه ورود، وارد پروفایل خود شده و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید که هر کد ملی و پلاک خودرو، امکان یک بار خرید در هرسال دو حلقه را دارد. در صورت عدم رعایت شرایط فروش اینترنتی، سفارش شما توسط شرکت لغو و وجه آن پس از تکمیل مراحل حقوقی عودت خواهد شد.
2. هزینه ارسال چقدر است؟
هزینه ارسال کویر تایر به ازای هر حلقه تایر در استان خراسان جنوبی 393،000 ریال و خارج از استان، بدون در نظر گرفتن مسافت، 651،000ریال است. ضمنا این هزینه در زمان ثبت سفارش از شما دریافت شده و نیاز به پرداخت وجه در زمان تحویل تایر به مأمور تیپاکس نیست.
3. چگونه از زمان ارسال سفارش مطلع باشیم؟
اگر از تاریخ خرید شما کمتر از ۱۰ روز کاری گذشته باشد، می توانید در پروفایل شخصی خود کدهای رهگیری را دریافت و با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات شرکت تیپاکس، وضعیت سفارش خود را مشاهده فرمائید. اگر از تاریخ خرید شما بیش از ۱۰ روز کاری گذشته ، به پروفایل شخصی خود در سامانه فروش اینترنتی مراجعه و اگر سفارش شما لغو شده بود به منوی خریدهای ناموفق مراجعه و در صورتیکه خرید شما موفق بود با شماره گیری 8457 داخلی 8 امور مشتریان شرکت تیپاکس تماس حاصل فرمائید.
4. نحوه اطلاع از شرایط تحویل کویر تایر توسط تیپاکس چیست؟
تحویل مرسوله ها فقط درب پلاک خیابان یا کوچه صورت می گیرد و تیپاکس هیچگونه مسئولیت و وظیفه ای در قبال تحویل مرسوله ها در طبقات و داخل مجتمع ها به عهده ندارد. حتما هنگام دریافت سفارشات خود از تیپاکس، سایز و سالم بودن تایر بررسی شود و چنانچه مغایرت سایز با سفارش، خسارت ظاهری، سوراخ شدگی یا پارگی متوجه تایر شده باشد از دریافت کالا خودداری نمایید. اگر پس از 2 مرتبه مراجعه تیپاکس، خریدار در محل حضور نداشته باشد، مرسوله به دفتر تیپاکس منتقل شده و خریدار باید جهت دریافت مرسوله خود حداکثر تا 48 ساعت بعد به دفتر تیپاکس مراجعه نماید. اگر مشتری مراجعه نکند، مرسوله به مبدأ برگشت داده خواهد شد. چنانچه خریدار تقاضای ارسال مجدد سفارش خود را داشته باشد، باید یک هزینه حمل مجدد به علاوه 40% هزینه حمل (بابت برگشت تایر به مبدأ) به صورت پسکرایه به تیپاکس پرداخت نماید.
5. چگونه از موجودی کویرتایر مطلع شویم؟
محصولات کویرتایر به صورت روزانه شارژ میشوند و در تمام طول روز (24 ساعت) در صورت موجود بودن محصولات شارژ شده جهت خرید فعال میباشند. اگر با پیغام ناموجود برای سایز مورد نظر خود مواجه شدید، لطفاً روز بعد مراجعه نمائید.
6. خدمات پس از فروش چگونه است؟
اگر عیب ظاهری یا مغایرت در نوع و سایز تایر هنگام دریافت از مأمور پست مشاهده کردید، از دریافت محصول خودداری وفرم شکایت و به اداره پست منطقه خود تحویل دهید. پس از بررسی مشکل از طرف اداره پست، با شما در اسرع وقت تماس حاصل میگردد. در صورت سؤالات بیشتر با زدن کلید ستاره به اپراتور وصل خواهید شد.
اگر پس از استفاده با عیب مواجه شدید، میتوانید به نزدیکترین مرکز خدمات پس از فروش که آدرس آنها در سایت کویرتایر درج شده است مراجعه نمائید. زیرا تمام محصولات گارانتی 48 ماه دارند.
7. چه مدارکی برای خرید تایر نیاز است؟
جهت ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی شرکت کویرتایر نیاز به بارگذاری اسکن رنگی روی کارت ملی و کارت خودروی مالک با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت میباشد. اگر خریدار هرکدام از مدارک لازم را در اختیار نداشته باشد، امکان خرید از سایت وجود ندارد. مدارک خود را حتماً اسکن نمایید و از گرفتن عکس با گوشی موبایل خودداری نمایید ، زیرا باعث افت کیفیت و تایید نشدن مدرک میگردد.
8. اگر سفارش لغو شود، چه باید کرد؟
در صورتیکه سفارش شما لغو گردیده است، وجه آن پس از تکمیل مراحل حقوقی عودت میگردد.
9. چگونه متوجه شویم مدارک تایید شده یا خیر؟
مدارک بارگذاری شده در سایت کویرتایر، پس از ثبت در صف بررسی قرار می گیرد. اگر مدارک خوانا، با کیفیت و مطابق با قوانین سایت باشد، توسط سیستم هوشمند تایید شده و گزینه خرید فعال می گردد. اگر هر یک از مدارک شما توسط سامانه تایید نگردید، لازم است مجددا مدارک جدید را با کیفیت بالاتر اسکن و بارگذاری نمایید. کلیه مدارک و اطلاعات بارگذاری شده در سامانه فروش اینترنتی شرکت کویرتایر باید به نام صاحب خودرو باشد.
10. چگونه سایز درست تایر را انتخاب کنیم؟
حتما از راهنمای انتخاب سایز کمک بگیرید. هنگام خرید تایر، پس از انتخاب نوع خودرو، تایرهای سایز اصلی و جایگزین آن نمایش داده میشوند. حتما قبل از انتخاب تایر، از سایز صحیح تایر نصب شده برروی خودروی خود اطمینان حاصل فرمائید. پس از ثبت سفارش و پرداخت نهائی ویرایش اطلاعات امکان پذیر نبوده و در صورت مشاهده مغایرت اطلاعات ثبت نامی، سفارش شما توسط تیم پشتیبان فروش آنلاین لغو میگردد.
11. چگونه خرید ناموفق را پیگیری کنیم؟
اگر در پروفایل شما سفارش ناموفق ثبت شده ، با توجه به اینکه موجودی برای شما به صورت رزرو باقی نمیماند، باید در روزهای بعد با مراجعه مجدد به پروفایل در صورت موجود بودن سایز درخواستی اقدام به خرید نمایید.
12. در صورت کسر وجه و ناموفق بودن عملیات چه باید کرد؟
اگر عملیات پرداخت شما ناموفق بوده ولی پول از حسابتان کسر شده، نباید طی ۷۲ ساعت آینده و قبل از عودت وجه توسط بانک پذیرنده، اقدام به خرید مجدد کنید. پس از ۷۲ ساعت در صورت عودت وجه مجدداً برای خرید اقدام نمایید؛ در صورت عدم عودت وجه و تأیید تراکنش شما توسط بانک عامل ، سفارش شما ارسال خواهد شد.
13. چگونه سفارش را پیگیری کنیم؟
برای پیگیری سفارش کویر تایر، میتوانید وارد پروفایل شخصی شده و اطلاعات مورد نظر خود را مشاهده نمایید.
14. چگونه شماره موبایل را در سامانه تغییر دهیم؟
برای تغییر شماره موبایل درج شده در سامانه، باید مدارک لازم شامل اسکن کارت ملی و سند سیم کارت را به ایمیل esale@kavirtire.ir ارسال فرمایید.
15. کیفیت تایرها چگونه است؟
تمامی تایرهای موجود در سامانه فروش اینترنتی شرکت کویرتایر، درجه یک و با ۴۸ ماه ضمانت، مناسب ۴ فصل و تایر سبز هستند.
16. کدام شماره برای ارسال فکس است؟
باید از شماره ۰۲۱۴۱۳۵۳۲۰۰ جهت ارسال فکس استفاده نمایید.
17. تاریخ تولید تایرهای ارسالی چه موقع است؟
کلیه تایرهای ارائه شده در سامانه فروش اینترنتی شرکت کویرتایر تولیدات یک ماهه اخیر کارخانه هستند.
source