شرکت برابوس با اعمال تغییراتی بر مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس، خودرویی هیجان­‌انگیز با نام راکت 930 را معرفی کرده است.

به واسطه تغییراتی که توسط تیونر آلمانی اعمال شده و همچنین بررسی‌های بعدی در تونل باد، نیروی رو به بالا در محور جلو کاهش و پایداری خودرو در سرعت‌های زیاد افزایش یافته است.

احتمالا به نظر مهندسان برابوس، خروجی 604 اسب‌­بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر پیشرانه 4 لیتری توئین توربو مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس چندان کافی نبوده پس با نصب دو توربوشارژر سفارشی با کمپرسورهای 52 میلیمتری و تغییر فیلتر هوای استاندارد به نمونه­‌های کربنی ساخت RamAir، این اعداد به 730 اسب­‌بخار قدرت و 980 نیوتن‌متر گشتاور رسیده است. با ورود موتور برقی روی محور عقب به مدار، مجموع خروجی سامانه به 917 اسب­‌بخار (930 PS) قدرت و 1510 نیوتن‌متر گشتاور می­‌رسد. بنابراین مشخص شد که نام برابوس 930 به چه دلیل انتخاب شده است.

مرسدس AMG S63 E برابوس 930

به لطف تغییرات پیشرانه و بهبود آئرودینامیک، این سدان 2600 کیلوگرمی با طول 5.34 متری بدنه، می­‌تواند ظرف 3.2 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت هم از 250 به 290 کیلومتر برساعت رسیده، هرچند که بازهم به صورت الکترونیکی محدود شده است.

بسته به حالت رانندگی، ارتفاع بدنه تا 10 میلی‌متر پایین‌­تر می‌­رود، درحالی‌که در حالت اسپرت، صدای اگزوز هم افزایش می­‌یابد. البته با فعالسازی سامانه Coming Home یا بازگشت به خانه، می‌­توان از سلب آسایش همسایگان جلوگیری کرد.

مسیرهای جدید جریان هوا برای بهبود خنک­‌کاری رادیاتور و ترمزها، دیفیوزر عقب، چهار خروجی کربن-تیتانیوم اگزوز به قطر 3 اینچ و باله کربن، از مهمترین ویژگی‌های ظاهری این سدان لوکس به شمار می‌­آید. بدنه برابوس 930 بر رینگ‌های 22 اینچی ZM پلاتینیوم ادیشن با طرح 20 پره استوار شده است.

مرسدس AMG S63 E برابوس 930

برابوس از تغییر فضای کابین 930 غافل نبوده و از چرم باکیفیت با الگوی صدف دریایی، برای روکش صندلی‌ها استفاده کرده است. نشان 77 روی بخش کناری هریک از صندلی‌ها، به سال تاسیس برابوس یعنی 1977 اشاره دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari.ir