شرکت بنتلی با معرفی بنتایگا S بلک ادیشن، نیمه تاریک وجود این شاسی بلند لوکس را به نمایش گذاشته است. در طول تاریخ 105 ساله این کمپانی، این نخستین بار است که در یکی از محصولات، لوگوی بنتلی با مشکی براق تزئین می­‌شود.

مشخصات ظاهری بنتایگا بلک ادیشن

خریدار بنتلی بنتایگا S بلک ادیشن می‌­تواند یکی از رنگ‌های قرمز Mandarin، زرد Signal، آبی Klein، قرمز Pillar Box، سفید یخی، سبز Hyper یا Beluga را برای تزئین جزئیات بدنه و کالیپرهای ترمز، انتخاب کند. این جزئیات را می‌­توان در پایین سپر جلو و رکاب‌های جانبی و همچنین لبه باله عقب مشاهده کرد که در کنار رینگ‌های 22 اینچی مشکی، تضاد بصری جالبی ایجاد می‌­کند.

گذشته از لوگوی بنتلی، حروف نام این خودرو و عبارت Black Edition روی ستون D هم با مشکی براق تزئین شده است.
 

معرفی بنتلی بنتایگا S بلک ادیشن

بنتلی بنتایگا S بلک ادیشن براساس مدل فیس لیفت شکل گرفته است بنابراین جلوپنجره متفاوت و ویژگی‌های جدید شاسی و ساختار برقی را به همراه دارد. یکی از این قابلیت‌ها، فرمان‌پذیری محور عقب است که شعاع گردش را یک متر کاهش می‌­دهد.

مشخصات کابین بنتایگا بلک ادیشن

در فضای کابین بنتلی بنتایگا S بلک ادیشن هم با روکش چرم مشکی Beluga با جزئیات نارنجی مواجه هستیم که ترکیبی منحصر به فرد در میان محصولات این برند به شمار می­‌آید. نشان S هم روی هریک از صندلی‌ها دوخته شده است. فیبرکربن و کروم تیره نیز در بخش‌های مختلف داشبورد مشاهده می­‌شود.

معرفی بنتلی بنتایگا S بلک ادیشن

مشخصات فنی بنتایگا بلک ادیشن

خریداران بنتلی بنتایگا S بلک ادیشن می­‌توانند نسخه هیبرید از این خودرو را سفارش دهند که پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر TFSI و یک موتور برقی را به همراه دارد. این خودرو با مجموع قدرت 456 اسب­‌بخار، می­‌تواند ظرف 5.3 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت هم 254 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

می­‌توان این شاسی بلند اشرافی را با پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربوشارژ هم سفارش داد. این مدل، 542 اسب­‌بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور در اختیار دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari