شرکت فاکس فکتوری با معرفی نسخه‌­ای خاص از شورولت سیلورادو، به رم TRX و فورد F-150 رپتور R اعلام جنگ داده است.

البته با یک خودروی منحصربه‌فرد مواجه نیستیم، چرا که بنابر اعلام سازنده، شورولت سیلورادو فاکس فکتوری ادیشن در تیراژ 500 دستگاه با قیمت 209,999 دلار به فروش می­‌رسد که صد هزار دلار از فورد F-150 رپتور R گران‌تر است.

مشخصات فنی سیلورادو فاکس فکتوری

با پرداخت این رقم هنگفت، مالک یک خودروی پیکاپ می‌­شوید که پیشرانه 6.2 لیتری V8 با 700 اسب­‌بخار قدرت و 868 نیوتن متر گشتاور را در اختیار دارد. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس 10 سرعته به چرخ‌ها منتقل می­‌شود در حالی که صدای این نیروگاه قدرتمند توسط سیستم اگزوز Borla تقویت شده است.

شرکت فاکس فکتوری به ساخت خودروهای آفرودر توانمند شهرت دارد، که همین امر می­‌تواند مزیتی مهم برای شورولت سیلورادو فاکس فکتوری ادیشن باشد.

با تغییر در تعلیق عقب و نصب کمک­‌فنرهای 3.2 ساخت Fox به همراه بازوهای آلومینیومی، چرخ‌های جلو و عقب می­‌توانند در بازه­ای به بزرگی به ترتیب 36.8 و 39.4 سانتی‌متر جابجا شوند. این سامانه نیمه فعال با کنترل الکترونیکی را می‌توان از داخل کابین کنترل کرد. بنابر اعلام فاکس، این سامانه حتی در بیراهه‌نوردی با سرعت زیاد هم پایداری بیشتری برای خودرو به همراه می­‌آورد.

مشخصات ظاهری سیلورادو فاکس فکتوری

فاکس فکتوری در همکاری با Baja Kits، محور Dana 60 و قفل بادی ARB در عقب را به این خودرو اضافه کرده است. دیفرانسیل لغزش-محدود جلو با ضریب دنده 3.73 را نیز نباید فراموش کرد. تمامی این تغییرات، باعث شده که چرخ‌های این خودرو در هر محور، به اندازه 15 سانتی‌متر از یکدیگر دورتر بشوند. رینگ‌های 17 اینچی Method هم با تایرهای 37 اینچی BFG K02 همراه شده است.

فاکس فکتوری از اعمال تغییر بر بدنه این خودرو هم غافل نمانده و کاپوت و گلگیرهای عریض جلو و عقب از جنس فیبرکربن را برای آن نصب کرده است. سپرهای آفرودی جلو و عقب با چراغ‌های اضافه و تریم فیبرکربن به همراه روکش آلکانترا در داخل کابین را هم نباید از قلم انداخت.

فاکس فکتوری از اعلام زمان تحویل شورولت سیلورادو فاکس فکتوری ادیشن خودداری کرده، اما ثبت سفارش با دریافت مبلغ اولیه 5 هزار دلار را آغاز کرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari