ماگما، زیربرند جدید جنسیس است، که محصولی تازه معرفی کرده. قبلا نیز کانسپت‌هایی از این برند جدید دیده بودیم، که همگی به رنگ نارنجی بودند، اما ماگما این بار سدان لوکسی را با رنگ آبی ارائه داده است.

کانسپت ماگما G80 EV اسپرت با رنگ بدنه آبی Acme معرفی شده است. جنسیس می‌گوید که این رنگ، یادآور داغ‌ترین قسمت شعله آتش است.

هنوز مشخص نیست که آیا این مدل، سریع‌ترین مدل ماگما هست یا خیر.

مشخصات فنی کانسپت ماگما G80 EV

این اولین جنسیس G80 ارتقا یافته نیست؛ زیرا اوایل سال جاری، جنسیس نسخه‌ای را برای بازار خاورمیانه معرفی کرد، که ماگما اسپشیال نام داشت. البته این نسخه، برقی نبود و یک پیشرانه V6 توئین توربو با حجم ۳.۵ لیتر داشت.

کانسپت جنسیس ماگما G80 EV

کانسپت ماگما G80 EV در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی و معرفی شد. جنسیس درباره این خودرو توضیح داد که علاوه بر اصلاحات ظاهری، سیستم تعلیق آن ارتقا یافته و مجهز به ترمزهای بزرگ‌تری است. اما هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و پیشرانه دردسترس نیست.

نسخه تولید انبوه جنسیس G80 برقی، از دو موتور الکتریکی با قدرت ۳۶۵ اسب‌بخار نیرو می‌گیرد. احتمال دارد که نسخه ماگما قدرت بیش‌تری را ارائه دهد.

طراحی کانسپت ماگما G80 EV

ویژگی‌های ظاهری و کیت بدنه ماگما G80 EV شامل گلگیرهای پهن‌تر، نمای عقب اصلاح شده، دیفیوزر یک‌پارچه، اسپویلر کوچک لبه صندوق، نمای جلو اصلاح شده و ورودی‌های بزرگ‌تر با رنگ مشکی است.

کانسپت جنسیس ماگما G80 EV

سیستم تعلیق ارتقا یافته باعث شده تا ارتفاع خودرو کاهش یابد و به زمین نزدیک‌تر شود. رینگ‌های ۲۱ اینچی سفارشی اسپرت آن، قبلا روی کانسپت ماگما GV60 دیده شده بود. این رینگ با عناصر و تزئینات آبی رنگ همراه است.

کابین این مدل نیز ارتقا یافته و از موادی مانند آلکانتارا و قطعات فیبرکربنی استفاده شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari