سرویس امدادی آرین دیزل

اردیبهشت 1403: شرکت آرین دیزل قصد دارد کیفیت خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان خود را افزایش دهد. به همین منظور نیز این شرکت ناوگان خودروهای امداد خود را در سراسر کشور تجهیز کرده است. این اقدام راهبردی، بخشی از تلاش‌های مستمر این شرکت برای حفظ جایگاه برتر در بازار محصولات جک و شک موتو و نیز گسترش فعالیت‌های تولیدی است.

آرین دیزل توانسته طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت را به بازار عرضه نماید. این شرکت در سال‌های اخیر با معرفی انواع کشنده‌های شک موتو، سهم قابل توجهی از بازار خودروهای سنگین را از آن خود کرده است. یکی از برنامه‌های اصلی این شرکت در سال جاری، افزایش تولید و گسترش سهم بازار در این بخش است.

اکنون این شرکت با تجهیز ناوگان امداد خود در سراسر کشور، می‌تواند خدمات فوری، سریع و کارآمد به کلیه مالکان محصولات جک و شک موتو ارائه دهد. این موضوع باعث افزایش اعتماد مشتریان به برند آرین دیزل خواهد شد و همچنین به عنوان یک مزیت رقابتی، جایگاه این شرکت را در بازار محکم‌تر خواهد کرد.

اکنون شبکه گسترده نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش آرین دیزل، نزدیک به 40 نمایندگی در سراسر کشور است. آرین دیزل پشتیبانی قدرتمندی را برای این اقدام جدید و نیز تحقق برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت فراهم می‌آورد. لازم به ذکر است که تجهیز خودروهای امداد، فراتر از یک اقدام ساده است و نشان‌دهنده تعهد آرین دیزل به ارائه خدمات برتر، پشتیبانی همه‌جانبه و تامین رضایت مشتریان است.

این شرکت همچنین طی سال‌های اخیر، توانسته با عرضه انواع کشنده‌های شک موتو، سهم قابل توجهی از بازار خودروهای سنگین را از آن خود کند. با ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و همچنین تولید و معرفی انواع خودروهای سبک، نیمه‌سنگین و سنگین موفق شده است اعتماد مشتریان را جلب نموده و آن‌ها با اطمینان بیشتری نسبت به خرید محصولات این برند اقدام کنند.

این اقدام آرین دیزل، گامی مهم در مسیر تحقق اهداف بلندمدت این شرکت برای افزایش سهم بازار، گسترش فعالیت‌های تولیدی و جلب رضایت مشتریان است. بنابراین آرین دیزل می‌تواند جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین در کشور تثبیت و حتی ارتقا بخشد.

افزایش گارانتی محصولات آرین دیزل

اردیبهشت 1403: شرکت آرین دیزل، به عنوان عرضه‌کننده محصولات جک در ایران، گارانتی محصولاتش را افزایش داد. بنابراین تمامی کامیونت‌های برند جک که از تاریخ اول فروردین ماه سال 1401 به بعد تحویل داده شده‌اند، مشمول این قانون جدید خواهند شد.

آرین دیزل مدت سه ساله و یا کارکرد 300 هزار کیلومتر را برای گارانتی محصولاتش درنظر گرفته است که هر کدام زودتر فرا رسد گارانتی به اتمام خواهد رسید.

این گارانتی از زمان تحویل خودرو به مشتری محاسبه شده و برای استفاده از آن باید به نمایندگی‌های مجاز آرین دیزل در سراسر کشور مراجعه کرد. گارانتی سه ساله آرین دیزل شامل تمام قطعات فنی خودرو به جز قطعات مصرفی می‌شود.

source

توسط autokhabari