جنسیس، یک به‌روز رسانی میان‌دوره را برای مدل GV70 ارائه داده که در ماه مه به بازار کره جنوبی عرضه می‌شود و سپس به سایر بازارهای جهانی می‌رسد.

طراحی جنسیس GV70 مدل 2025

طراحی کلی و خارجی این محصول، بسیار مشابه مدل قبلی آن بوده و تنها برخی اصلاحات ایجاد شده است. برای مثال، جلوپنجره با طراحی دوبل مشبک اضافه شده و چراغ‌های جلو دوتکه از تکنولوژی جدید MLA این برند بهره‌مند است.

به‌روز رسانی بعدی، مربوط به رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی نقره‌ای تیره است. چراغ‌های راهنمای عقب، از روی سپرها به چراغ‌های عقب منتقل شده‌اند. یک اسپویلر اصلاح شده و خروجی اگزوز با طرح جدید نیز وجود دارد.

تغییرات بیش‌تری برای GV70 اسپرت لحاظ شده است. یک جلوپنجره سفارشی G-Matrix Crest، ورودی‌های بزرگ‌تر هوا، رینگ‌های ۲۱ اینچی متالیک تیره، دیفیوزر کروم تیره، خروجی‌های اگزوز تیره، فرمان منحصربه فرد و دوخت‌های رنگ نارنجی، از ویژگی‌های این نسخه است.

کابین و امکانات جنسیس GV70 مدل 2025

اما تغییرات اصلی، داخل خودروست. همانند جنسیس GV80 به روز شده، در این مدل نیز از نمایشگر صفحه کیلومتر و اطلاعات سرگرمی مجزا پرهیز شده و به جای آن دو، یک نمایشگر بزرگ ۲۷ اینچی تعبیه شده است. نمایشگر سیستم کنترل آب و هوا نیز با یک مدل مستطیل ساده جایگزین شده است‌. اما تم بیضوی کابین با وجود دریچه‌های تهویه بیضی، حفظ شده است. این خودروساز همچنین یک فرمان، مشابه GV80 مدل ۲۰۲۵ نصب کرده است. سیستم روشنایی محیط نیز اصلاح شده است.

مشخصات فنی جنسیس GV70 مدل 2025

جنسیس هنوز اطلاعاتی را درباره پیشرانه GV70 مدل ۲۰۲۵ منتشر نکرده است؛ اما به احتمال قوی، همان گزینه‌های قبل برای پیشرانه ارائه می‌شود.

اکنون پیشرانه‌های مختلفی برای GV70 دردسترس است؛ مانند پیشرانه ۲.۲ لیتری توربودیزل، ۲.۵ لیتری توربوشارژ بنزینی و پیشرانه V6 توئین توربو با حجم ۳.۵ لیتر.

برای GV70 برقی نیز احتمالا همین به روز رسانی‌ها ارائه خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari