سئو سایت
مدیر خلاق ArtVersion، یک مشاور طراحی شیکاگو. ما تجربیات کاربری ایده آلی را برای نوآورترین شرکت های جهان ایجاد می کنیم.
گتی
یک تجارت پر رونق از ایجاد تعامل تغذیه می شود. در طول این زمان عدم اطمینان، برای کسب و کارها بسیار مهم است که با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند و مرتبط بمانند. به ویژه در دهه گذشته، بسیاری از مصرف کنندگان به یافتن آنچه می خواهند به صورت آنلاین عادت کرده اند. طبق یک نظرسنجی Salesforce، 85٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید آنلاین تحقیق می کنند و از جمله کانال های مورد استفاده برای تحقیق، وب سایت ها (74٪) و رسانه های اجتماعی (38٪) هستند. در نتیجه، کسب‌وکارها باید یک استراتژی آنلاین موثر برای افزایش آگاهی از برند و رشد داشته باشند.
حضور دیجیتال به برند شما بستری ایده آل برای ارتباط با مصرف کنندگان می دهد. این به شما این فرصت را می دهد تا روایت خود را به عنوان یک برند تنظیم کنید و خود را از رقبا متمایز کنید. بیش از وب سایت شما، حضور دیجیتال شما به تمام نقاط تماسی که مصرف کننده ممکن است با برند شما آنلاین داشته باشد گسترش می یابد. در حالی که این در واقع شامل وب سایت شما می شود، می تواند حوزه های خارج از کنترل شما را نیز شامل شود، مانند گفتگوها در مورد برند شما در رسانه های اجتماعی و بررسی های آنلاین. برای اینکه بهترین قدم خود را در مقابل مصرف کنندگان قرار دهید، تمام جنبه های برند خود را به صورت آنلاین تقویت کنید.
استفاده از یک فرصت
واقعیت این است که صرف نظر از جایگاه دیجیتالی شما، مشتریان شما آنلاین هستند. تنها در سال 2019، تقریباً 3.8 میلیون جستجو در گوگل در هر دقیقه انجام شد که بسیاری از آنها برای یافتن اطلاعات در مورد مشاغل محلی انجام شد. همانطور که از این داده ها می بینید، اینترنت می تواند ابزار ارزشمندی برای مشاغل باشد. این فرصتی را برای گسترش دسترسی شما و برقراری ارتباط با مصرف کنندگان در مقیاس جهانی فراهم می کند. وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌های دیجیتال به شما بستری می‌دهند تا هم به مصرف‌کنندگان در مورد برند خود آموزش دهید و هم ویژگی‌ها یا ارزش‌های منحصربه‌فرد شما را برجسته کنید. به صورت آنلاین، مصرف کنندگان می توانند به طور همزمان در مورد اینکه شما به عنوان یک شرکت هستید یاد بگیرند و در سطح شخصی تر با برند شما تعامل کنند.
داشتن یک حضور دیجیتالی قابل توجه نه تنها می تواند آگاهی مصرف کننده را افزایش دهد، بلکه می تواند با ایجاد اعتبار، برند شما را تقویت کند. از آنجایی که مصرف‌کنندگان احتمالاً قبل از هر گونه تعهد پولی درباره برند شما تحقیق می‌کنند، طبیعتاً انتظار دارند که هنگام جستجوی آنلاین کسب‌وکار شما را پیدا کنند. پس از آن، نام تجاری شما باید در نتایج جستجو ظاهر شود (و رتبه بالایی داشته باشد). اگر مشتریان هنگام جستجوی شما نتوانند برند شما را پیدا کنند، ممکن است قابلیت اطمینان و حتی مشروعیت کسب و کار شما را زیر سوال ببرند. حضور آنلاین شما حس حرفه ای بودن را نشان می دهد که به شما امکان می دهد تخصص خود را ثابت کنید و در مقابل رقبای خود متمایز شوید.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده در سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 توسط Cassidy Horton مشارکت‌کننده ایجاد حضور قوی‌تر
اولین و ضروری ترین گام در تقویت حضور دیجیتالی برند شما، ایجاد یک وب سایت حرفه ای و کاربر پسند است. وب سایت شما دارایی باورنکردنی است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد شما را پیدا کنند و امیدواریم آنها را ترغیب به تبدیل کند. یک طراحی تمیز و مدرن می‌تواند با نشان دادن شخصیت و صدای برند شما به صورت بصری با مشتریان ارتباط برقرار کند. علاوه بر این، سایتی که عمداً برای یک تجربه کاربری پیشرفته طراحی شده است، می تواند تأثیر اولیه قدرتمندی بر مصرف کنندگان بگذارد.
علاوه بر زیبایی و عملکرد، وب سایت شما باید محتوای ارزشمندی نیز ارائه دهد. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعاتی که در سرتاسر سایت ارائه می شود، به روز و دقیق و همچنین مربوط به مخاطبان هدف شما هستند. به اشتراک گذاری اخبار مربوط به نام تجاری خود یا حفظ یک وبلاگ منظم که در آن محتوای تازه و اصلی مرتبط با برند یا صنعت خود را ارائه می دهید، می تواند در جذب مشتریان به سایت شما موثر باشد. همراه با ابزارهای پیشرفته سئو و تجزیه و تحلیل، می توانید تعیین کنید که چگونه بیشترین تأثیر را ایجاد کنید و مصرف کنندگان بیشتری را به محتوای خود جذب کنید.
گام بعدی در ایجاد یک حضور آنلاین قوی، تمرکز بر تعامل با مشتریان خارج از وب سایت شما است. حضور فعال و مداوم در رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که با مخاطبان خود مرتبط بمانید و در سطح شخصی تری ارتباط برقرار کنید. همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ممکن است برای برند شما موثر نباشند، بنابراین با تعیین اینکه مخاطبان شما از کدام پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند، یک استراتژی رسانه اجتماعی ایجاد کنید که بیشترین سود را برای کسب‌وکار شما داشته باشد. علاوه بر این، نظارت بر روایتی که در اطراف برند شما در رسانه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌های بررسی در جریان است، می‌تواند مفید باشد تا بتوانید شهرت عمومی خود را مدیریت کنید.
تلاش برای حضور دیجیتالی قوی‌تر می‌تواند دری را برای ارتباط با مخاطبان گسترده‌تری باز کند، که پایه و اساس رشد کسب‌وکار را افزایش می‌دهد. این می تواند به برند شما این فرصت را بدهد تا تعامل با مخاطبان هدف خود را افزایش دهد، اعتبار شما را ایجاد کند و شهرت شما را حفظ کند. ایجاد حضور آنلاین شما کار مهمی است، اما مزایای برند شما ارزش تلاش را دارد.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Goran PaunCreative مدیر ArtVersion، یک مشاور طراحی شیکاگو. ما تجربیات کاربری ایده آلی را برای نوآورترین شرکت های جهان ایجاد می کنیم. مشخصات اجرایی کامل گوران پاون را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط autokhabari