سئو سایت
دنی وایت مدیر عامل آژانس مشاوره خلاق DW است. DWCCA خدمات بازاریابی دیجیتال را به SMB ها و شرکت های سازمانی ارائه می دهد.

getty دنیای دیجیتال مارکتینگ دائما در حال تحول است. در سال 2023، بازاریابان احتمالاً شاهد تغییرات حتی بیشتر خواهند بود – برخی نوسانات. با افزایش تقاضا برای فناوری‌های جدید و تجربیات دیجیتال بهتر، نحوه بازاریابی کسب‌وکارها برای مشتریان تعیین می‌کند که آیا جستجوگران به خریدار تبدیل می‌شوند یا خیر.
به عنوان یک بازاریاب، احتمالاً به دنبال روزهای بهتری هستید. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا پیش‌بینی‌های من برای هفت مفهوم بازاریابی دیجیتال است که بیشترین اهمیت را در سال 2023 خواهند داشت.
1. ویدیوی کوتاه ملکه است. اگر محتوا پادشاه است، محتوای ویدیو ملکه است. در حالی که ویدئو روند جدیدی نیست، اکثر شرکت های B2B حدس می زنند که چگونه از ویدئو به طور مداوم استفاده کنند. این شکل از محتوا تمایل به بازگشت سرمایه قابل توجهی دارد، اما تحقیقات نشان می‌دهد که تنها 30 درصد از ویدیوها در 81 درصد از راه واقعی تماشا می‌شوند. پاسخ ممکن است در ویدیوهای کوتاهتر باشد.
لزومی ندارد که محتوای ویدئویی کوتاه تمام استراتژی شما باشد، اما قطعا باید نقشی داشته باشد. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد.
• ویدیوهای خود را کمتر از پنج دقیقه نگه دارید. این می تواند به ضبط ویدیوی طولانی تر و سپس تقسیم آن به قطعات مصرفی کمک کند.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor بهترین برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor• از محتوایی که در حال حاضر تولید می کنید به عنوان یک ایده پرداز استفاده کنید.
• سعی کنید مخاطبان خود را در مورد محصول، خدمات یا شرکت خود آموزش دهید.
• وقتی نوبت به برنامه ارسال پست می رسد، یک قانون کلی خوب این است که هر جا که محتوای وبلاگ را پست می کنید، ویدیوها را پست کنید. سپس، به پست‌های معمولی در رسانه‌های اجتماعی و پیام‌های ایمیلی گسترش دهید.
2. رسانه های اجتماعی ممکن است راه خود را از دست بدهند. دسترسی ارگانیک از طریق شبکه های اجتماعی مطلقاً آن چیزی نیست که چند ماه پیش بود. بر اساس گزارش واشنگتن استریت ژورنال، کاربران رسانه های اجتماعی بسیار کمتر با پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک درگیر هستند. اما چگونه می توانید با از دست دادن فالوورها و تعامل خود مبارزه کنید؟
باید به خاطر داشته باشید که در واقع مالک کانال های رسانه های اجتماعی یا دنبال کنندگان صفحات خود نیستید. شما نمی توانید آنها را مجبور کنید که با محتوای شما درگیر شوند. در عوض، روی رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار تولید سرنخ تمرکز کنید. پست های خود را طوری بسازید که کاربران را تشویق به برداشتن گام بعدی کنند، که می تواند وارد شدن به صفحه فرود یا اشتراک در لیست ایمیل شما باشد. این می تواند به شما در جلوگیری از از دست دادن کشش کمک کند.
3. توسعه مخاطب بسیار مهم است. تکیه بر شبکه شما یک راه محبوب برای جلب توجه به محتوای شما بوده است. اما آیا افرادی که به اشتراک می گذارند یا نظر می دهند واقعاً به آنچه شما می گویید وابسته هستند؟ بهترین راه برای تعیین این موضوع از طریق توسعه مخاطبان است.
یک استراتژی قابل اعتماد برای ایجاد مخاطب اسیر از طریق ایمیل است. به طور خاص در صنعت B2B، 81 درصد از بازاریابان گفتند که ایمیل روش ترجیحی آنها برای دستیابی به مخاطبان است. افرادی که برای اعلان‌های ایمیل ثبت‌نام می‌کنند، ذاتاً به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه بیشتری دارند، زیرا فعالانه درخواست دریافت آن را کرده‌اند. هنگامی که این مشتریان را از درب عبور دادید، آنها را در طول سفر خریدار پرورش دهید و راهنمایی کنید.
4. استفاده از هوش مصنوعی. هوش مصنوعی روندی است که به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است که می تواند برای بازاریابان گیج کننده باشد، به این معنی که به ندرت اجرا می شود. با این حال، هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند تا محتوا را به سرعت ایجاد کنید یا آن را تغییر دهید. البته نمی‌تواند تمام محتوای اصلی شما را بنویسد، اما می‌تواند استرس را کاهش دهد.
علاوه بر این، هوش مصنوعی می تواند برای خرد کردن انبوهی از داده ها استفاده شود و به شما کمک کند که بدانید چه کسی را هدف قرار دهید، چه زمانی آنها را هدف قرار دهید و با چه اطلاعاتی. برخی از ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به رسمی کردن سبک و لحن در چندین بخش برای ایجاد یکپارچگی در بین بخش‌ها کمک کنند، که می‌تواند از تلاش‌ها برای ایجاد محتوایی که کاربران در واقع در جستجوی آن هستند پشتیبانی کند.
5. بازاریابی مشترک و فرصت‌های همکاری را دنبال کنید. اگر می‌خواهید از مخاطبان جدید استفاده کنید، همکاری با سایر برندها و همتایان در صنعت خود را در نظر بگیرید. از طریق این مشارکت‌ها، شرکت‌های شما می‌توانند اطلاعات مفیدی را برای اطمینان متقابل آگاهی از برند به مشتریان یکدیگر ارائه دهند. تکیه بر تخصص یک برند دیگر نیز راهی برای ایجاد فرصت های جدید برای تولید محتوا و اشاره به مطبوعات است.
یک نقطه شروع خوب برای دنبال کردن این استراتژی، استفاده از شبکه لینکدین شماست. برای مثال، شخصی در شبکه من تماس گرفت تا در یک قسمت پادکست با آنها همکاری کند. این یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن دانش با مخاطبان جدید بود. رویدادهای شبکه محلی همچنین فرصت زیادی را برای ایجاد روابط با همتایان صنعت که می توانند شرکای همکاری شوند، فراهم می کند.
6. از مخاطبان پادکست استفاده کنید. صحبت از پادکست ها شد، آنها کاملاً در این روزها هستند. بیش از 120 میلیون شنونده پادکست در آمریکا وجود دارد که بیش از 104 میلیون نفر از آنها به طور منظم کوک می کنند. این به وضوح راهی است که ارزش پیگیری را دارد، به خصوص به این دلیل که برای تولید آن نیازی به تجهیزات زیادی نیست.
پادکست یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مخاطبان گسترده تر است. همچنین می‌توان از آن به عنوان ابزار تولید سرنخ با فراهم کردن منابعی برای ارتباط مخاطبان با شما استفاده کرد. در حالی که تعداد زیادی پادکست وجود دارد، تقریباً در هر صنعتی، اجازه ندهید که شما را متوقف کند! ارزش شما از برجسته کردن تخصص شما یا برندتان به طور کلی حاصل می شود. اگر آماده نیستید به پادکست خود متعهد شوید، همچنین می توانید به دنبال فرصت های همکاری باشید تا از تلاش برای مبارزه با سر و صدا به تنهایی خودداری کنید.
7. تمرکز بر SEO که مهم است. گوگل در سال 2022 چندین به روز رسانی الگوریتم را ارائه کرد که دو مورد از آنها به شدت بر اطمینان از اینکه رتبه بندی دامنه ها محتوای مفیدی تولید می کند که واقعاً برای مخاطبان مهم است متمرکز شده است. این یعنی کیفیت بر کمیت نام بازی برای سال 2023 است.
استراتژی خود را فقط بر اساس کلمات کلیدی ایجاد نکنید. هدف خود را برای تبدیل شدن به مرجعیت در موضوع، جلب اعتماد مخاطبان خود با تمرکز بر سودمندی محتوا داشته باشید. سعی کنید 6 تا 12 ماه گذشته محتوای خود را مرور کنید تا مشخص کنید چه چیزی موثر بوده است یا نه، سپس استراتژی خود را بر اساس آن تجدید نظر کنید.
با انتظارات جدید از مصرف کنندگان، سال 2023 می تواند سالی درخشان برای بازاریابی دیجیتال باشد. لازم نیست چرخ را دوباره اختراع کنید. فقط آن را نیشگون گرفتن و کشیدن تا زمانی که با مخاطبان خود صحبت کنید و یک تجربه عالی برای آنها ایجاد کنید، برای موفقیت آماده خواهید شد.
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. دنی وایت دانی وایت مدیر عامل مشاور خلاق DW است که به شرکت های خدمات حرفه ای و غیرانتفاعی کمک می کند تا سازمان های خود را توسعه دهند. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط autokhabari