منتشر شده در 16 خرداد 1403 ساعت 13:03


شرایط فروش دایون Y7 با تسهیلات 48 ماهه اعلام شد - خرداد 1403

صنایع خودروسازی ایلیا به تازگی شرایط فروش دایون Y7 را با تسهیلات ۴۸ ماهه بانکی ویژه خرداد ماه اعلام کرده است.

بر اساس شرایط فروش دایون Y7 خرداد ۱۴۰۳، متقاضیان می بایست مبلغ ۸۱۲ میلیون تومان را به صورت علی الحساب برای ثبت نام پرداخت نمایند و قیمت نهایی این شاسی بلند در زمان تحویل محاسبه می شود و با ارسال دعوتنامه اعلام خواهد شد. سود مشارکت در این شرایط خرید ۲۴ درصد بصورت سالانه محاسبه می شود و سود تاخیر ۳۶ درصد (سالانه) می باشد. همچنین سود انصراف بصورت ۹ درصد سالانه محاسبه می شود. نکته مهم در مورد این شرایط فروش این است که متقاضیان می توانند هنگام تکمیل وجه از تسهیلات بانکی ۴۸ ماهه تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان بهره مند شوند. طمان تحویل خودروها پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود و دایون Y7 در این شرایط فروش با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری عرضه می شود.

جدول شرایط فروش دایون Y7 خرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش دایون Y7 با تسهیلات 48 ماهه اعلام شد - خرداد 1403

مشخصات فنی و ویدیو تست و بررسی دایون Y7

دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو شارژ ۴K22 میتسوبیشی مجهز است. این پیشرانه ۲۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده این شاسی بلند چینی از نوع شش سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا به دو کیسه هوا، سانروف برقی، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده، آینه های تاشو برقی، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سنسور نور، سنسور باران، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، تریم داخلی چرم، پنل تهویه مستقل ردیف عقب، سنسور پایش باد تایرها، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی و… مجهز است. در تیپ Y7 پلاس امکانات بیشتری مانند رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب وجود دارد.

source

توسط autokhabari.ir