فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت ۲۰۲۵ با ظاهری بروزتر و کابین پیشرفته تر معرفی شد

شرکت فولکس واگن از مدل ۲۰۲۵ گلف GTI کلاب اسپرت رونمایی کرد. این مدل به پیروی از فیس لیفت گلفِ استاندارد تغییراتی را تجربه کرده و از ظاهری بروزتر و جذاب ‌تر برخوردار است. همچون قبل این نسخه از هاچ بک جذاب آلمانی در آمریکا عرضه نخواهد شد.

جراحی زیبایی خفیف در نمای ظاهری

در نمای ظاهری بیشترین تغییرات در سپر جلو، اسپویلر عقب و ربنگ‌ ها به چشم می‌ خورد. در حالت استاندارد این خودرو با رینگ‌ های ۱۸ اینچی به مشتریان تحویل داده می‌ شود. اما در صورت علاقه می ‌توان رینگ‌ های ۱۹ اینچی را از لیست آپشن‌ ها انتخاب کرد.

مشخصات فنی فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت

در بخش پیشرانه، موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت توانایی تولید ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. برای مقایسه بد نیست بدانید این رقم در مقایسه با خروجی موتور نسخه GTI، به اندازه ۳۵ اسب بخار و ۳۰ نیوتن متر بیشتر است. مثل سابق در مدل ۲۰۲۵ نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ ها را گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه بر عهده دارد.

فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت ۲۰۲۵ با ظاهری بروزتر و کابین پیشرفته تر معرفی شد

با این مشخصات فنی، فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت صفر تا صد را در زمان ۵.۶ ثانیه طی می‌ کند. این رقم در مقایسه با شتاب GTI استاندارد، به اندازه ۰.۳ ثانیه بهتر است. هم نسخه کلاب اسپرت و هم نسخه استاندارد می‌ توانند به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کنند. این رقم به صورت الکترونیکی محدود شده است. برای خریداران نسخه کلاب اسپرت آپشنی به نام Race Package وجود دارد که با سفارش آن محدود کننده الکترونیکی برداشته شده و حداکثر سرعت به ۲۷۰ کیلومتر افزایش می‌ یابد. این پکیج شامل اگزوزهای آکراپوویچ نیز می‌ شود.

نسخه کلاب اسپرت از فولکس واگن گلف GTI مدل ۲۰۲۵ در مقایسه با مدل استاندارد از ترمزهای قوی‌ تری سود می‌ برد. ضمن اینکه در حالت رانندگی اسپرت، این نسخه واکنش‌ های سریع‌ تر و خشن‌ تری به فرامین راننده نشان می‌ دهد. هر دو نسخه به دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم فرمان پیشرفته مجهز هستند و می‌ توان سیستم کنترل داینامیک شاسی را برای آنها سفارش داد.

فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت ۲۰۲۵ با ظاهری بروزتر و کابین پیشرفته تر معرفی شد

در داخل کابین ابعاد نمایشگر مرکزی به ۱۲.۹ اینچ رشد کرده؛ به گفته فولکس واگن سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی نیز بروزآوری شده است. خبر خوش اینکه دیگر خبری از دکمه‌های لمسی خازنی روی فرمان نیست و آنها جای خود را به دکمه‌ های رایج داده‌ اند.

فولکس واگن فیس لیفت گلف GTI کلاب اسپرت را این هفته در حاشیه برگزاری مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگ رینگ به طور رسمی رونمایی خواهد کرد. فروش این هاچبک هیجان انگیز از اواخر امسال در اروپا آغاز خواهد شد. همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم، کمپانی آلمانی برنامه ‌ای برای عرضه این مدل در آمریکا ندارد.

source

توسط autokhabari.ir