به گزارش پرشین خودرو، آرین دیزل که در دو سال اخیر حضور در نمایشگاه‌های خودرو را در اولویت کاری این شرک قرار داده است، نگاهی به نمایشگاه‌های مرتبط با خودروهای کار و تجاری نیز دارد.

آرین دیزل در سال جاری در نمایشگاه نفت که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد، حضور داشت و کامیون شک موتو با مجوز ADR را به نمایش درآورد، این بار قرار است محصولات این شرکت را در نمایشگاه بین المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته نیز به نمایش عمومی درآورد.

آرین دیزل احتمالا با خودروهای تجاری سنگین شک موتور به نمایشگاه بتن خواهد رفت تا کشنده، کامیون باری، کمپرسی و میکسر را به عنوان محصولی متناسب با صنعت بتن به این بازار نیز معرفی کند.

فعالیت آرین دیزل در دو لاین سنگین و نیمه سنگین با برند شک موتو و جک انجام می‌شود که انتظار می‌رود اولویت آرین دیزل در نمایشگاه بتن نیز حضور با محصولات شک موتو باشد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران، با حضور ۹۰ شرکت داخلی در فضایی بالغ بر ۹ هزار متر مربع، از ۲۹ خرداد ماه جاری تا ۱ تیرماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تخصصی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادها در حوزه صنعت سیمان و بتن ایران است که این نمایشگاه برای اولین بار در کشور، شهریور ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

ساعات بازدید از نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر اعلام شده است.

source

توسط autokhabari.ir