به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حسین خضری، در آیین ورود به بازار کشنده بایک X۹ و معرفی کامیونت فورس F۳۸، دو محصول مهم تجاری شرکت بهمن دیزل که با حضور کارشناسان صنعت حمل و نقل و خودروهای تجاری و همچنین صاحبان شرکت‌های صنعت پخش و اصحاب رسانه برگزار شد، تاکید کرد: با استارت تولید ۲۰۰ دستگاه کامیونت فورس F۳۸ از تیرماه، این محصول در مرداد و شهریور ماه وارد بازار می شود.

وی با اشاره به برنامه بهمن دیزل برای توسعه سهم بازار در حوزه خودروهای تجاری گفت: از ابتدای امسال با توجه به مشکلات تخصیص ارز به مجموعه های تولیدی، در ۲ ماه ابتدایی سال افت تولید گریبان گیر مجموعه بهمن دیزل هم شده است که امیدواریم در ماه های پیش رو این مشکلات حل شود.

مدیرعامل بهمن دیزل همچنین نبود محصول ۲۶ تن را از کمبودهای سبد محصولات این شرکت عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط تحریم و وضعیتی که در اقتصاد بین المللی بر ما حاکم است امیدواریم امسال محصول ۲۶ تن هم به سبد محصولات بهمن دیزل افزوده شود.

خضری در ادامه با توجه به سیاست های ارزی بر لزوم توسعه داخلی سازی محصولات تاکید و اضافه کرد: نگاه ما این است که با افزایش ساخت داخل بتوانیم محصولی را داشته باشیم که به لحاظ قیمت، محصولی اقتصادی برای سابلایرها و مشتریان باشد.

بهمن دیزل در شرایطی تولید پر قدرت ترین کشنده‌ با نام بایک X۹ با ۵۶۰ اسب بخار را آغاز کرده است که این کشنده ۴۴ تُن در آخرین ارزیابی خودروهای تجاری چین به عنوان برترین کشنده ارزیابی شده است. 

کشنده بایک X۹ به عنوان بزرگ ترین محصول تجاری بازار دارای موتور ۱۳ لیتری از برند CUMMINS و گیربکس ZF است همچنین این محصول علاوه بر کابین بزرگ با تخت خواب بزرگ و مولتی‌مدیا و … از منظر فناوری‌های ایمنی از ترمز AEBS، ترمز پارک برقی EPB، کنترل پایداری ESC، سیستم ضدلغزش ASR و انواع رادارها و فناوری‌های تشخیصی، دسته تعویض دنده پشت فرمان، یخچال مسافرتی، کولر درجا، دوربین ۳۶۰ به همراه تشخیص نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، هشدار بین خطوط  بهره می‌برد.

کامیونت فورس F۳۸ دیگر محصول جدید بهمن دیزل است که در رده کامیونت‌های سبک قرار می‌گیرد. این خودروی تجاری توانایی حمل حدود ۲.۵ تن بار را دارد و به دلیل طراحی ویژه فضای بار و حذف پرتی در محیط بار، قابلیت حمل بار بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌ دهد.

کامیونت فورس F۳۸ با وجود صندلی قابل تنظیم، تهویه مطبوع و مولتی مدیا تجربه مطلوبی را در اختیار راننده خود قرار می‌دهد. به همین ترتیب این کامیونت به دلیل بهره‌مندی از سیستم ESC پایداری و امنیت بیشتری را ایجاد می‌کند.

source

توسط autokhabari.ir