منتشر شده در 23 خرداد 1403 ساعت 13:08

افتتاح تنها نمایندگی BM Cars در جنوب کشور توسط هلدینگ محمدی

ظهر امروز طی مراسمی با حضور مدیران گروه بهمن تنها نمایندگی BM Cars در جنوب کشور توسط هلدینگ محمدی در شهر شیراز افتتاح شد.

ظهر امروز مراسم افتتاح تنها نمایندگی BM Cars در جنوب کشور برگزار شد. این مراسم که با حضور مدیران گروه بهمن و هلدینگ محمدی برگزار شد و این نمایندگی رسما در شیراز آغاز به کار کرد. نمایندگی بی ام کارز در شهر شیراز در حوزه فروش و خدمات پس از فروش فعال است و تمامی خودروهای وارداتی BM Cars در شوروم این نمایندگی قابل بازدید هستند. هلدینگ محمدی به عنوان یک نشان مولتی برند در جنوب کشور شناخته می شود و حالا محصولات BM Cars را هم به مجموعه بزرگ خودروهای خود اضافه کرده است. این هلدینگ در حال حاضر نمایندگی فعال کرمان موتور، هیوندای و گروه بهمن را دارد. با افتتاح این نمایندگی از این پس مشتریان خودروهای وارداتی بی ام کارز می توانند با حضور در شوروم این نمایندگی این خودروها را بازدید کنند. نکته مهم در مورد این نمایندگی آن است که هلدینگ محمدی امکان تست درایو محصولات وارداتی را هم فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند پیش از خرید رانندگی با محصولات این نشان را تجربه کنند.

افتتاح تنها نمایندگی BM Cars در جنوب کشور توسط هلدینگ محمدی

لازم به ذکر است شوروک و مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی BM Cars هلدینگ محمدی با آخرین استاندارد های بی ام کارز و گروه بهمن تطبیق پیدا کرده است تا برای خرید و خدمات این خودروها سطح قابل قبولی از سرویس را به مشتریان ارائه دهد. گروه بهمن با بی ام کارز در حال توسعه سبد محصول است و همزمان توسعه شبکه نمایندگی های خود را هم پیش می برد. به زودی قرار است نمایندگی های استاندارد بیشتری از این نشان را در نقاط مختلف کشور ببینیم. در حال حاضر خودروهایی نظیر بستیون T77، هونگچی H5 و هونگچی E-QM5 از نشان بی ام کارز به صورت وارداتی عرضه شده اند و به زودی قرار است خودروهایی نظیر بی وای دی سانگ پلاس و هاوال H6 هیبرید هم به این خودروها اضافه شود.

افتتاح تنها نمایندگی BM Cars در جنوب کشور توسط هلدینگ محمدی

source

توسط autokhabari.ir