به گزارش پرشین خودرو، جواد توسلی مهر، در نشستی که با حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران، برگزار شد ضمن بررسی راه‌های تقویت همکاری‌ها و رفع موانع و مشکلات فرارو گفت: گروه سایپا از گردش مالی بالایی برخوردار است و لذا این امر می تواند در تعامل با بانک‌ها، تاثیر مثبتی داشته باشد.

وی با توجه به مشکل نقدینگی که در حوزه صنعت وجود دارد، افزود: با وجود مشکلات مالی موجود در حوزه صنعت و در جهت پاسخ به تعهدات ایجاد شده و همچنین تامین مالی در حوزه زنجیره تامین، نیاز به همراهی و مساعدت شبکه بانکی کشور وجود دارد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در سال جاری حدود ۲۰ هزار خودرو از تعهدات گذشته سایپا کاهش یافته و بیش از ۱۱۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتری شده و برای ادامه این مسیر نیاز به حمایت شبکه بانکی است.

توسلی مهر افزود: برنامه‌های متعددی در حوزه افزایش تولید محصولات جاری، معرفی و عرضه محصولات جدید، واردات خودرو، ورود قوای محرکه جدید و … در دست انجام است که این مسیر با همراهی شبکه بانکی روند بهتری را طی خواهد کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران در نشستی مشترک راه‌های تقویت تعاملات فی‌مابین را مورد بررسی تخصصی قرار دادند و قرار شد،‌ منابع مالی طرح‌های اولویت‌دار گروه سایپا با راهکارهای نوین بانکی،‌ تامین شود.

source

توسط autokhabari.ir