قرار است این شرکت در نمایشگاه « Smarter E Europe 2024 » درمونیخ آلمان که از 19 تا 21 ژوئن برگزار می‌شود، موج جدیدی در این بخش ایجاد کند. اِستارشارژ با تمرکز بر کارایی و پایداری، فناوری جدید خود را در صنعت شارژ خودروهای برقی به‌نمایش خواهد گذاشت. فناوری پیشرو شارژ خودروهای برقی با راندمان 97 درصد، سیستم ابداعی ذخیره انرژی وی‌لایت (vLight) برای خانه‌های خورشیدی و یک فناوری پیشرفته شارژ حمل‌ونقل هوایی از جمله مواردی است که توسط این شرکت فناور قرار است رونمایی شود.

اِستارشارژ دو شارژر برقی پرقدرت Titan 320 و Nova 720 را با بازده 97 درصدی عرضه می‌کند. این فناوری‌ها سبب کاهش مصرف برق و هزینه‌های مرتبط با انرژی می‌شود و 2 تا 3 درصد سود را برای اپراتورهای ایستگاه شارژ به‌ارمغان می‌آورد. طراحی ماژولار آن‌ها خدمات مداوم و سرعت شارژ مطلوب را تضمین می‌کند.

هرمان چانگ، مدیرعامل اِستارشارژ گفت: «ما از معرفی فناوری شارژ با راندمان 97 درصدی خود در نمایشگاه EES هیجان‌زده هستیم. این نوآوری بر تعهد ما برای پیش بردن مرزهای ممکن در بهره‌وری انرژی و پایداری تاکید می‌کند. راه‌حل شارژ ما یک انتخاب ایده‌آل برای CPO ها، اپراتورهای ناوگان و کسانی است که تلاش می‌کنند از حمل‌ونقل برقی پشتیبانی کنند.»

اِستارشارژ از وی‌لایت که یک سیستم ذخیره انرژی مسکونی متصل بوده و برای اهداف مقاوم‌سازی طراحی شده است، رونمایی خواهد کرد. این فناوری به‌طور یکپارچه با تنظیمات خورشیدی موجود ادغام می‌شود، بازدهی انرژی را به‌حداکثر می‌رساند و قبوض برق را با حداقل هزینه نصب کاهش می‌دهد.

تونی چنگ، رئیس اِستارشارژ اروپا نیز گفت: «وی‌لایت یک تغییردهنده بازی برای خانواده‌های اروپایی است که به‌دنبال بهینه‌سازی استفاده از انرژی خورشیدی هستند. با مقرون به‌صرفه‌تر کردن ذخیره‌سازی انرژی، خانواده‌های بیشتری را برای پذیرش انرژی پایدار و دستیابی به‌استقلال انرژی بیشتر توانمند می‌کنیم. »

اِستارشارژ یک دستگاه شارژ سفارشی برای لیلیوم (Lilium)، پیشگام در حمل‌ونقل هوایی الکتریکی نیز معرفی می‌کند. این همکاری تخصص اِستارشارژ در برق‌رسانی فراتر از ترافیک جاده‌ای را برجسته کرده و از انتقال به حمل‌ونقل پایدار حمایت می‌کند.

تونی چنگ اظهار داشت: «همکاری با لیلیوم گام مهمی برای اِستارشارژ است؛ زیرا ما تخصص خود را در مبحث شارژ در صنعت حمل‌ونقل هوایی گسترش می‌دهیم.»

اِستارشارژ پیشرو جهانی در زیرساخت‌های شارژ خودروهای برقی و فناوری‌های ریزشبکه، در 20 کشور با تاسیسات تولیدی در ایالات‌متحده آمریکا، ویتنام و چین فعالیت می‌کند.

استارشارژ که متعهد به‌انتقال انرژی است، بر فناوری نوآورانه در بخش حمل‌ونقل الکترونیکی برای ایجاد یک شبکه انرژی کارآمد تمرکز دارد.

source

توسط autokhabari.ir