همه این موارد موجب می شود که زمان و هزینه مصرف‌کنندگان خودروهای داخلی به‌صورت جدی هدر برود. بسیاری از خودروهای داخلی به دلیل مشکلات مختلف، در پیمایش‌های زیر 10هزار کیلومتر و حتی 5هزار کیلومتر و متاسفانه ماه و هفته اول پس از تحویل، پای مشتری را به نمایندگی باز می‌کنند که اسباب اعصاب‌خردی خریداران می‌شود و این در حالی است که آمارهای کیفی خودروسازان نشان‌دهنده افزایش کیفیت سالانه خودروهاست؛ چیزی که در عمل برای برخی یا شاید هم بسیاری از مشتریان محسوس نیست.

source

توسط autokhabari.ir