منتشر شده در 02 تیر 1403 ساعت 16:43


تولید چانگان CS35 پلاس

تصاویر جدید از خط تولید پارس خودرو حاکی از آغاز تولید چانگان CS35 پلاس در پارس خودرو است و نسخه مونتاژی به زودی به بازار می آید.

چانگان CS35 پلاس اولین وارداتی بازار بود که با سایپا در سامانه عرضه خودروهای وارداتی به فروش رسید و از نخستین خودروهایی بود که به مشتریان تحویل داده شد. از همان ابتدا اعلام شده بود که قرار است مدل هایی از چانگان در مجموعه خطوط تولید گروه خودروسازی سایپا مونتاژ شوند و حالا اولین مدل برای مونتاژ چانگان CS35 پلاس خواهد بود که در خط تولید پارس خودرو به تولید می رسد. علاوه بر این خودرو، قرار است مدل های چانگان CS55 پلاس، چانگان CS15 و چانگان هانتر پلاس هم از کمپانی CHANGAN در خطوط تولید گروه خودروسازی سایپا به تولید برسند. به تازگی هم تصاویری از ورود قطعات منفصله زوتی DL5 به خط تولید پارس خودرو در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می داد این کراس اوور هم به صورت مونتاژی به بازار خواهد آمد.

ساخت چانگان CS35 پلاس

مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس

قوای فنی این کراس اوور کامپکت را یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) تشکیل داده است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون است اما در عقب تعلیق ساده توییست بیم را داریم. پیشرانه چانگان CS35 پلاس استاندارد آلایندگی یورو ۶ را دارد و مصرف ترکیبی در این خودرو ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

نمای رو به رو چانگان CS35 پلاس

کابین و امکانات

چانگان CS35 پلاس بصورت وارداتی در دو تیپ به بازار آمد که تیپ ۳ آن نمونه فول تر و راضی کننده تر بود. بر همین اساس گروه خودروسازی تیپ ۳ این خودرو را در خط تولید پارس خودرو تولید خواهد کرد. این کراس اوور در نمونه مونتاژی به امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر یکپارچه با مالتی مدیا، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین پارک زیر آینه شاگرد، سقف پانوراما، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سقف پانوراما مجهز است.

کابین چانگان CS35 پلاس

ویدیو تست و بررسی

source

توسط autokhabari.ir