مشاهده در یوتیوب

در ویدیو تست و بررسی شاسی بلند جدید کرمان موتور این خودرو را به چالش کشیده ایم تا ببینیم KMC X5 ارزش خرید دارد یا نه؟

کرمان موتور سال های سال جک S5 را در تیراژ بالا عرضه کرد و بازار هم همیشه به این خودرو روی خوش نشان داد. عنوان پر تیراژ ترین کراس اوور مونتاژی بازار چیزی بود که همیشه با نام کراس اوور S5 به یاد می آوریم و هنوز هم این خودرو را با تعداد بالا در خیابان ها و جاده های کشور می بینیم. موفقیت جک S5 باعث شد تا انتخاب جانشین برای این خودرو امری چالشی برای کرمان موتور باشد. اما به هر ترتیب سال گذشته این خودروساز خصوصی KMC X5 را به عنوان جانشین S5 معرفی کرد و از همان ابتدا هم تقاضای بالایی برای این خودرو ثبت شد. به نظر می رسد شاسی بلند جدید کرمان موتور باز هم موفقیت در تیراژ بالا را برای کرمانی ها به ارمغان بیاورد و بتواند جایگزین خوبی برای JAC S5 باشد. کی ام سی X5 را می توان نسخه ای ارتقا یافته از جک S5 به حساب آورد. این خودرو ابعادی در رده S5 دارد اما طراحی ظاهری آن در بدنه و کابین مدرن تر شده و ظاهری جذاب را در این کراس اوور می بینیم. در ادامه مشخصات فنی و امکانات این خودرو را بررسی می کنیم.

ویدیو تست و بررسی شاسی بلند جدید کرمان موتور ؛KMC X5 ارزش خرید دارد؟

مشخصات فنی شاسی بلند جدید کرمان موتور

زیر کاپوت شاسی بلند جدید کرمان موتور یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو قرار دارد که مجهز به فناوری پاشش مستقیم سوخت یا TGDI است. این موتور توان تولید قدرت حداکثری ۱۷۲ اسب بخار را دارد و نهایت گشتاور تولیدی آن به ۲۸۰ نیوتن متر می رسد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک تر یا WDCT به چرخ های جلو می رسد. در مجموع خروجی های فنی این خودرو باعث می شود تا X5 چیزی از جک S5 کم نداشته باشد و بتواند از لحاظ فنی مالک را راضی نگه دارد.

ویدیو تست و بررسی شاسی بلند جدید کرمان موتور ؛KMC X5 ارزش خرید دارد؟

کابین و امکانات

در داخل کابین شاسی بلند جدید کرمان موتور طراحی نسبت به S5 به مراتب به روز تر شده و یک صفحه نمایش بزرگ در وسط و کلاستر دیجیتال باعث می شود تا حس مدرن بودن را با این خودرو تجربه کنید. علاوه بر این اهرم تعویض دنده در این خودرو بصورت دایره ای و چرخان طراحی شده و سیستم صوتی با کیفیتی را در این کراس اوور متوسط بازار می بینیم.

ویدیو تست و بررسی شاسی بلند جدید کرمان موتور ؛KMC X5 ارزش خرید دارد؟

در KMC X5 کرمان موتور امکانات به نسبت کاملی نظیر دسته دنده الکتریکی، چهار کیسه‌ هوا، سنسور نور و باران، صندلی برقی راننده با حافظه و گرمکن، تهویه اتوماتیک دیجیتال، نمایشگر لمسی با قابلیت اتصال اندرویداتو و اپل کارپلی، نورپردازی داخلی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامای برق، کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه، جلوآمپر دیجیتال و … دیده می شود.

نوشته ویدیو تست و بررسی شاسی بلند جدید کرمان موتور ؛KMC X5 ارزش خرید دارد؟ اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

توسط autokhabari.ir