منتشر شده در 03 تیر 1403 ساعت 17:45


شرایط فروش X22 پرو دنده ای و آریزو 5 اسپرت اعلام شد - تیر 1403

بر اساس جدیدترین بخشنامه فروش شرکت مدیران خودرو، شرایط فروش X22 پرو دنده ای و آریزو ۵ اسپرت از نشان MVM اعلام شده است.

صبح امروز بود که قیمت های جدید ام وی ام و فونیکس با افزایش قیمت اعلام شد و حالا اولین شرایط فروش ام وی ام بر اساس این قیمت ها اجرا می شود. بر اساس این شرایط فروش دو خودرو ام وی ام X22 پرو دنده ای و آریزو ۵ اسپرت به فروش می رسند. مدل X22 پرو دنده ای فقط به صورت نقدی به فروش می رسد و آریزو ۵ FL به صورت نقد و اقساط ثبت نام می شود. این شرایط فروش از درگاه نمایندگی و راس ساعت ۱۶ فردا فعال خواهد شد.

ویدیو تست و بررسی و مشخصات X22 پرو MT

موتور X22 پرو دنده ای، موتوری ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که از ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ تشکیل شده و مجهز به زنجیر تایم و از نسل سوم موتور های چری است که قادر است قدرت نهایی ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۳ نیوتن متر را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل کند. انتظار می رود X22 پرو دنده ای شتاب ۰-۱۰۰ را با توجه به وزن ۱.۲ تنی خود، در بازه زمانی ۱۶ ثانیه طی کند.

ویدیو تست و مشخصات آریزو ۵ اسپرت

در بحث فنی تفاوتی با نسخه قبل آریزو ۵ دیده نمی شود و همچنان زیر کاپوت پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو را داریم. این پیشرانه که از سری موتورهای چری با فناوری AVL اتریش است. موتور ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربوشارژ توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با ۹ دنده مصنوعی) به چرخ های جلو منتقل می شود.

source

توسط autokhabari.ir