شیرآلات ساختمانی
شیرآلات با قابلیت کنترل صوتی، راحتی و ایمنی را به کار آشپزخانه اضافه می کنند.
فناوری کنترل صوتی Moen Inc.به طور فزاینده ای در زندگی و خانه های ما محبوب می شود. بر اساس گزارش صوتی هوشمند سال 2022 رسانه عمومی ملی، بیش از یک سوم آمریکایی ها صاحب یک بلندگوی هوشمند هستند – یعنی حدود 100 میلیون کاربر – و 86 درصد موافقند که آنها “تجربه زندگی راحت تری را فراهم می کنند.”
انجمن ملی آشپزخانه و حمام در مطالعه‌ای روی فناوری آشپزخانه و هزاره‌ها گزارش داد: «تکنولوژی در طراحی آشپزخانه ضروری است، نه اختیاری». تولیدکنندگان به طور فزاینده ای آن را در لوازم خانگی، وسایل و سایر لوازم ضروری خانه قرار می دهند، بنابراین احتمال اینکه مشتری در خرید خود از این قابلیت ها برخوردار باشد نیز در حال افزایش است.
با این حال، در حال حاضر، مدیر تحقیقات سازمان می گوید که تنها حدود 30 درصد از طراحان به طور عمدی از فناوری در پروژه های آشپزخانه خود استفاده می کنند. کسانی که می‌گویند «تکنولوژی آشپزخانه را به‌روز نگه می‌دارد و در صورت یکپارچه‌سازی کامل، ارتقاء آن را آسان‌تر می‌کند». مدیر تحقیقات NKBA اخیراً به یک مجله تجاری گفت: این طراحان جوان هستند که پیشرو هستند. یکی از طراحان مورد بررسی اظهار داشت که از زمان نصب ویژگی‌های کنترل صوتی در خانه خود، پاسخ دادن به سؤالات مشتری آسان‌تر و آگاه‌تر شد.
علاقه مندان به کنترل صوتی قدیمی تر، طراح منطقه دالاس، رابین بوریل، یکی از این متخصصان فن آوری دوست است، اگرچه یک هزاره نیست. او می‌گوید: «ممکن است با خودم قرار ملاقات بگذارم، اما یادم می‌آید زمانی که Lost in Space منتشر شد و همه فکر می‌کردیم این بسیار آینده‌نگر بود… اما اینجاست.» او می‌گوید، مشتریان به دلیل اینکه راحتی آن را می‌بینند، درخواست کنترل صوتی می‌کنند.
طراح اظهار نظر می کند، دیگران به ارزش خانه خود و محافظت از آینده آن برای پیری در خانه فکر می کنند. او ویژگی‌های کنترل صدا را برای خانه مادرش مشخص می‌کند و خاطرنشان می‌کند که «او مشتری معمولی نیست که از ما در مورد این فناوری بپرسد، اما طبق تجربه من، هر مشتری با والدینی مانند [من] بعداً برای بهبود کیفیت زندگی و آرامش ابراز قدردانی می‌کند. برای عزیزانشان فکر کنند.» او می‌گوید که ایمنی مزیتی است که بوریل دوست دارد بیشتر به مشتریان اطلاع داده شود.
بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتی توسط مشاور DaniseByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor بهترین برنامه‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor «من متوجه شدم که مشتریان مسن‌تر من تازه شروع به آزمایش کنترل صدا کرده‌اند، در حالی که مشتریان هزاره من به طور مداوم از آن استفاده می‌کنند.» پیراهن ورزشی.
هزاره ها اشتیاق شدید این نسل به فناوری، NKBA را برانگیخت تا علایق و عادات خود را عمیق تر مطالعه کند. این مطالعه خاطرنشان کرد: «به‌عنوان بومیان دیجیتال، هزاره‌ها از فناوری استفاده می‌کنند تا زندگی را آسان‌تر، راحت‌تر و کارآمدتر کنند». آنها همچنین می توانند از کنترل صوتی برای بهبود روابط اجتماعی استفاده کنند، به عنوان مثال با استفاده از یک فرمان صوتی واحد برای تنظیم نور و دما، روشن کردن یک لیست پخش و پایین آوردن پوشش های پنجره.
کنترل صدا در آشپزخانه طبق گفته مؤسسه تحقیقاتی آشپزی و هوشمندی آشپزخانه «در حال حاضر از هر 10 صاحب خانه تنها یک نفر از دستیارهای صوتی برای کنترل محصولات در آشپزخانه استفاده می‌کند، اما افراد هزاره و صاحب خانه‌های پردرآمد از آن‌ها برای این منظور استفاده می‌کنند. نرخ،» شرکت تحقیقاتی در ایمیل روند جولای 2022 خود گزارش داد.
RICKI به اشتراک گذاشت، بیشترین کاربرد جستجوی دستور العمل ها بود. پنج نفر بعدی در حال گشت و گذار در اینترنت در حین حضور در آشپزخانه، خرید آنلاین مواد غذایی، دریافت کمک برای پخت و پز و کنترل وسایل یا شیرآلات بودند. این با تجربه مشتری کلی مطابقت دارد. او همچنین گزارش می دهد که از آن برای امنیت خانه و روشنایی استفاده می شود.
آلبرت فوئرتی، مدیر عامل پلت فرم تجارت الکترونیک Appliances Connection، می گوید که مشتریان بیشترین ارزش را برای توانایی کنترل وسایل یا وسایل در حین انجام سایر وظایف دارند. او خاطرنشان می‌کند: «به عنوان مثال، در حالی که در حال مخلوط کردن مواد برای لوف گوشت هستید، می‌توانید از صدای خود برای گرم کردن فر استفاده کنید، سپس شیر آب را بدون دست زدن به آن با دست‌های پوشیده از غذا باز کنید!» شیرآلات و شیرآلات از جمله پرفروش‌ترین محصولات کنترل‌شده صوتی هستند که این شرکت به فروش می‌رساند.
خرده فروش اضافه می کند که این روند رو به رشدی است و راه اندازی محصولات بیشتری با دستیارهای مجازی مانند الکسا مرتبط است. با نگاهی به تعداد آیتم‌های دارای کنترل صوتی که در پلتفرم ما در سال معرفی می‌شوند، سال 2019 جهش بزرگی بود. در آن دوره 624 مدل کنترل صوتی جدید وجود داشت که بیش از دو برابر سال قبل و بسیار بیشتر از 88 مدل موجود در سال 2017 بود.
فوئرتی خاطرنشان می کند: «اعداد از آن زمان تقریباً به طور قطع به دلیل زمان بندی همه گیر منحرف شده است، زیرا سال های اخیر به آن نزدیک نشده اند.» در ماه‌های اولیه کووید، زمانی که تصور می‌شد تماس سطحی خطری بزرگ‌تر از آن چیزی است که در نهایت ثابت شد، فروش هندزفری یک محصول جانبی طبیعی برای هر کسی بود که می‌توانست یک شیر آب تحویل و نصب کند.
نتیجه‌گیری همانطور که متخصصان سلامت در این مقاله در مورد کنترل صدا اشاره کردند، این فناوری پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد تا زندگی مستقل را برای افراد مسن و معلول آسان‌تر و ایمن‌تر کند و برای همه ما راحت‌تر کند. این بدون اشکال نیست، از جمله خطر از دست دادن حریم خصوصی و هک، اما قابلیت، کیفیت و انتخاب همه در حال افزایش است. چگونه از آن در خانه خود استفاده خواهید کرد؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط autokhabari