شیر ظرفشویی

هر سال، یک پانل از متخصصان معتبر صنعت، برندگان را در هشت دسته به عنوان برترین محصولات نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام انتخاب می کنند. این انتخاب‌ها معمولاً نه تنها کیفیت و نوآوری، بلکه روندهای فعلی صنعت طراحی را نشان می‌دهند، و این فهرست را به یک نمای کلی جالب از چیزهای جدید و داغ در این فضاهای کلیدی خانه تبدیل می‌کند. بیایید نگاهی به محصول 2020 بهترین محصول KBIS و آنچه که هر کدام نشان می دهد بیندازیم.

Kitchen Gold: Plum by Plum
ذخیره سازی شراب موضوع جدیدی برای طراحی آشپزخانه نیست. چیزی که این محصول جدید از این برند جدید به این رده می‌آورد، فناوری خانه هوشمند برای بزرگسالان متوسط ​​است. آلو با شناسایی محتویات یک بطری، نگهداری آن در دمای مناسب، نمایش برچسب بر روی صورت براق آن و سرو کردن آن به صورت یک لیوان در یک زمان، حدس و گمان را از نگهداری صحیح شراب برای افراد غیر متخصص حذف می کند. می‌توان آن را روی یک میز قرار داد یا با یک کیت تزئینی در یک کابینت دیواری تعبیه کرد.
آلو در چندین روند قابل توجه است: اول، حضور رو به رشد بزرگسالان مجرد در جامعه را تصدیق می کند. طبق تحقیقات پیو و اداره سرشماری، سهم بزرگسالان آمریکایی که بدون همسر یا شریک زندگی می کنند به 42 درصد رسیده است. آلو برای افرادی که می خواهند بعد از یک روز کاری طولانی از یک لیوان شراب لذت ببرند، اما فرد قابل توجهی ندارند که بطری را در یک جلسه با او تمام کنند، ایده آل است.
این به روند دومی که قابل ذکر است منتهی می شود: سلامتی. ادعاهایی درباره سلامتی برای این نوشیدنی قدیمی با مصرف متوسط ​​وجود دارد (و مخالفانی نیز وجود دارد)، اما شکی نیست که سلامتی شامل آنچه می خوریم و می نوشیم – و این به طور مستقیم با نحوه تجهیز آشپزخانه شما ارتباط دارد.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از حمله به کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا چه باید بدانید فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در سال 2024 پناه می گیرند. در آشپزخانه، از جمله در سطح لوکس.
دستگاه شراب خانگی هوشمند برنده جایزه طلای آشپزخانه KBIS 2020 شد
آلو

نقره ای آشپزخانه: ماشین ظرفشویی Miele G 7000 توسط Miele Inc
این دستگاه یک روند فناوری خانه هوشمند را به نمایش گذاشت که به طور گسترده در نمایشگاه امسال دیده شد: توزیع خودکار مواد شوینده. همچنین قابلیت WiFi وجود دارد که به شما اطلاع می‌دهد در صورت کمبود صابون ظرفشویی و امکان توقف یا شروع بارگیری از راه دور. توزیع هوشمند از طریق دیسک و کارتریج مواد شوینده در چندین ماشین ظرفشویی و لباسشویی در KBIS امسال ظاهر شد. آیا این قابلیت در میان صاحبان خانه‌های پرمشغله که از قبل با خرید مبتنی بر برنامه راحت هستند، جلب خواهد شد؟ مطمئناً هنگام سفارش صابون از تلفن خود، وقتی به شما اطلاع می‌دهد که کمبود دارید، راحتی ایجاد می‌شود. و مطمئناً ایستادن در جلوی دستگاه شما تپش می‌زند و متوجه می‌شوید که تمام شده‌اید و چند ساعت دیگر مهمان‌ها می‌آیند.
ماشین ظرفشویی با توزیع کننده شوینده هوشمند برنده جایزه نقره ای KBIS KBIS 2020 شد.
میله

Bath Gold: GE Ultra Fresh Load Washer توسط GE Appliances
این دستگاه همچنین از فناوری توزیع هوشمند و همچنین قابلیت همگام سازی جفت ماشین لباسشویی و خشک کن برای تنظیم خودکار سطوح مورد نیاز استفاده می کند. این می تواند در مصرف آب، مواد شوینده، انرژی (و سلول های مغزی) صرفه جویی کند.
علاوه بر روند فناوری خانه هوشمند، این واشر با پرداختن به آفت بارکننده‌های جلو: باکتری‌ها و بوهای مربوط به واشر، به روند سلامتی نیز کمک می‌کند.
یکی دیگر از روند محبوب در نمایشگاه – و به طور کلی در جامعه – سفارشی سازی است. ما عادت کرده ایم که بتوانیم تلفن های هوشمند خود را آنطور که هر کدام می خواهیم تنظیم کنیم، و این انتظار به سایر بخش های زندگی ما نیز کشیده شده است. پس جای تعجب نیست که افراد ممکن است از عدم انتخاب در یکی از زمینه‌های این دسته لوازم ناامید شوند: چرخش در. این واشر به شما امکان می دهد چرخش درب را برعکس کنید اگر برای مکان لباسشویی شما بهتر عمل کند. آیا اجاق های مایکروویو می توانند خیلی عقب باشند؟ (می توان امیدوار بود!)
لباسشویی جدید با خانه هوشمند، قابلیت شخصی سازی و ویژگی های سلامتی برنده جایزه KBIS Bath Silver 2020 … [+]
لوازم خانگی جنرال الکتریک

نقره‌ای حمام: سری DUW – زهکشی کف خطی دیواری توسط زهکشی نامحدود
در ابتدا زهکش فلزی گرد وسط غرفه وجود داشت. آنها ابتدایی بودند، زشت بودند، و به حرفه ای های طراحی محدود می شدند. بعداً صنعت زهکشی خطی را معرفی کرد که می توانست در ورودی دوش، در امتداد دیوار یا زیر یک نیمکت نصب شود. این امر پتانسیل یک فضای ایمن و شیک را افزایش داد و خطر سفر را کاهش داد، به ویژه زمانی که نسخه‌های کاشی‌کاری شده مینیمالیستی وارد صحنه شدند. جدیدترین پیشرفت، زهکشی دیواری خطی است. این تنها تولیدکننده‌ای نیست که این نوع محصول را ارائه می‌کند، اما این شرکت قطعاً با زهکشی از روند سلامتی استفاده می‌کند که امکان ایجاد یک دوش الهام گرفته از آبگرم با سبک استراحتگاه را فراهم می‌کند.
زهکش های دیواری خطی پرطرفدار برنده جایزه نقره ای KBIS Bath 2020 شد
تخلیه نامحدود

فناوری خانه هوشمند: U by Moen Smart Faucet by Moen
کنترل صوتی یک روند اصلی خانه هوشمند بوده است که چند سال پیش در آشپزخانه ها و حمام ها ظاهر شد. یکی از نقاط ورودی آن شیرهای هندزفری بود. اینها روند سلامتی را نیز تحت تأثیر قرار دادند، زیرا هر چه سطوح کمتری با آنها تماس داشته باشید، میکروب های کمتری در آشپزخانه یا حمام خود پخش می کنید. شیر U جدید Moen بر نقص عمده شیرهای هندزفری تسلط یافته است: برای تغییر دما باید آنها را لمس می کردید. اکنون می توانید این کار را با صدای خود انجام دهید. برندهای دیگر نیز روی این قابلیت کار می‌کنند، بنابراین احتمالاً در یک سال آینده گسترده خواهد شد.
شیر کنترل صوتی با کنترل دمای پیشرو برنده جایزه فناوری خانه هوشمند KBIS 2020 … [+] شد.
Moen گنجانده شده است

بهترین های KBIS – زندگی در فضای باز: کباب پز کالامازو شوکونین کامادو توسط کالامازو گورمت در فضای باز
فضاهای زندگی در فضای باز تقاضای زیادی از سوی مالکان و خریداران خانه دارند و در فهرست Millennials و Gen Z قرار دارند. به عبارت دیگر، این دسته به رشد خود ادامه خواهند داد. از آنجایی که کباب پز ساده به هسته لوازم پخت و پز آشپزخانه های کامل در فضای باز ارتقا یافته است، تولیدکنندگان به دنبال راه هایی برای متمایز کردن محصولات خود هستند. برخی قابلیت وای فای را برای افراد تشنه فناوری اضافه کرده اند. دیگران به دنبال راه هایی برای ارائه نوآوری های جهانی به محصولات خود هستند. این برنده KBIS رویکرد دوم را با استفاده از تولید آمریکایی در گریل کامادو سنتی آهسته پز اتخاذ می کند. (افشا: راس فالک، استاد کباب پز کالامازو، مشاور آشپزخانه های فضای باز وبلاگ طراحی هفتگی من است؛ من درگیر داوری KBIS نبودم.)
گریل کامادو جدید جایزه 2020 KBIS Outdoor Living را به خود اختصاص می دهد.
کالامزو در فضای باز

جایزه Impact: Rainfinity اثر Hansgrohe
حمام یکی از محوری ترین فضاها در رده طراحی سلامتی است و غرفه دوش بخش بزرگی از آن است. بارش باران به پتانسیل دوش‌ها کمک می‌کند تا مناطق سلامتی مجهزی با دوش بارانی چند منظوره و سر اسپری دستی و همچنین قفسه‌های داخلی برای محصولات حمام داشته باشند. یک روند خرد که چند سال پیش در اروپا و ژاپن شروع به ظهور کرد، اسپری نرم و دوش برای آرامش است. Hansgrohe یکی از تولیدکنندگانی است که آن را به آمریکای شمالی آورده است، و این نسخه جدید این ویژگی را در خود دارد، در حالی که نسخه‌های قوی‌تری را برای شستشو ارائه می‌کند.
KBIS دسته جایزه Impact خود را به عنوان انتخاب داوران از میان 50 فینالیست برتر به عنوان محصولی توصیف می کند که معتقدند بر صنعت تأثیر می گذارد. آیا اسپری نرم صرفه جویی در آب یا طراحی براق و مدولار آن تأثیر بیشتری خواهد داشت؟ زمان مشخص خواهد کرد.
سیستم دوش متمرکز بر سلامتی برنده جایزه KBIS Impact 2020 شد
Hansgrohe

Best of KBIS – Best of Show: Kintsu Bath Collection by Brizo
این جایزه بزرگ کاهونا، معادل برنده بهترین فیلم اسکار در نمایشگاه است. روند اصلی به نمایش گذاشته شده در این سری شیرآلات مدرن، قابلیت سفارشی سازی است. این ویژگی به طور گسترده در سراسر نمایشگاه امسال به روش های مختلف توسط دسته های مختلف نشان داده شد. همانطور که در بالا ذکر شد، مصرف کنندگان عادت کرده اند که بتوانند تلفن های خود را سفارشی کنند و می خواهند سایر جنبه های زندگی خود را به همین ترتیب شخصی سازی کنند. تولید کنندگان محصولات آشپزخانه و حمام به گزینه های تزئینی و کاربردی برای شخصی سازی خانه های خود توجه کرده اند. Kintsu به خریداران این امکان را می‌دهد که از میان گزینه‌های درج خود انتخاب کنند یا خود را ارائه دهند. این جلوه براق بودن با اصالت همراه است، ترکیبی که به ویژه توسط خریداران خانه هزاره و نوظهور Gen Z مورد استقبال قرار گرفته است.
سری شیرهای حمام قابل تنظیم برنده جایزه KBIS Best of Show 2020 شد
Brizo من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط autokhabari