شاسی‌بلند کامپکت BYD Song L DM-I با پلتفرم جدید DM-I 5.0 PHEV ساخته شده است و 2100 کیلومتر برد دارد. از آنجایی که فروش این خودرو از نیمه دوم امسال آغاز می‌شود، انتظار داریم تاثیر فوق‌العاده‌ای در بازار بگذارد!

این شاسی‌بلند با قیمت 120,000 یوآن (16,500 دلار) به بازار عرضه می‌شود. سیستم هیبریدی پلاگین در این مدل به یک انجین 1.5 لیتری و یک موتور برقی مجهز شده که به ترتیب 99 و 215 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.

مصرف سوخت ترکیبی در هر صد کیلومتر 2.9 لیتر برآورد می‌شود که واقعا رقم عالی است! سیستم تعلیق عقب عملکرد خوب و ارتقا یافته‌ای دارد. همچنین وجود سیستم DM-I 5.0 PHEV باعث می‌شود که این خودرو نسبت به BEV BYD Song L کنونی سواری نرم‌تری داشته باشد.

این مطلب را نیز بخوانید: رونمایی بی‌وای‌دی از اولین سدان لوکس یانگ وانگ

فضای داخلی بی‌وای‌دی Song L DM-I که در تصاویر جاسوسی مشاهده کردیم، مشابه تصاویری هستند که در گذشته دیده بودیم. در کابین، امکاناتی همچون کلاستر تمام دیجیتال و نمایشگر شناور مرکزی 15.6 اینچی وجود دارند. علاوه بر آنها، فرمان چهار پره با زبان طراحی سری Dynasty، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند با توان 15 وات، صندلی‌های اسپرت در چرم کم‌رنگ نیز از دیگر تجهیزات این خودرو به حساب می‌آیند.

در بخش ظاهری، جلوپنجره مشکی با همان طراحی معروف دهان اژدها، چراغ‌های ال‌‌ای‌دی ظریف، ورودی هوا ذوزنقه‌ای شکل، دستگیره‌های متحرک درب‌ها به چشم می‌خورند. در عقب نیز چراغ‌های جذاب، اسپویلر سقف و سیستم تعلیق مستقل حضور دارند.

از نظر ابعاد به اندازه 4780/1898/1670 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2782 میلی‌متری می‌رسیم، به عبارتی دیگر اندازه این مدل از Song Plus بیشتر است! این خودرو در دو نسخه با چرخ‌های 18 اینچی و 19 اینچی، وزن 1930 و 2000 کیلوگرمی عرضه می‌شود.

source

توسط autokhabari.ir