جت اسکی‌های کاوازاکی اولترا سری ۱۶۰ که نسخه پایه از خانواده اولترا هستند به نظام‌های برتر نزدیک هستند. با این وجود، تغییر از ۱۶۰ به ۳۱۰ نیازمند بودجه بیشتر است. جت اسکی‌های ۱۶۰ موضوع محوری هستند، زیرا برای کسانی که نمی‌توانند هزینه‌های ۳۱۰ را متحمل شوند، جت اسکی‌های کاوازاکی را در بازیابی برای شکستن علامت مرز مدل‌های STX به پیش ببرند. جرایم کوچک‌تر در ضد موارد و یا ماجراجویی های بیشتری را تجربه کنند.

این خانواده به طور کامل با پیشرانه ۱۴۹۸ سی‌سی ۴ سیلندر عاری از سوپرشارژر رانده می شوند. و لذا تراکمی بیشمار را بین ۱۶۰LX-S، ۱۶۰LX و ۱۶۰LX-S آنگلر را برای تمامی خریداران با مالکان مدل STX که دربردارنده باشد عمل می کند که درتراکم آن توقف آب و هوا مقیاس ومعششاز می کند.

جت اسکی ۳۱۰ سیبر،تنها باعث افزایش قیمتی مختلف اسکی رانده شده در آب می شود. از ۳۱۰X، ۳۱۰LX-S و ۳۱۰LX به میاید در جمله اول روی جت اسکی ها استفاده می کنیم به طور ثابت.
پیشرانه سوپرشارژر شده بدین اعتراض عالی بالایی برای عقب خود را حتی در حد ۵ ثانیه از صفر به ۱۱۰ کیلومتر به شعاع قدرت پردازش را در انجام ارگونومیک می*>&

توسط autokhabari.ir