منتشر شده در 20 تیر 1403 ساعت 13:30



عکاس
علیرضا پاداش

شرایط فروش علی الحساب لاماری ایما هیبرید برای مشتریان جدید اعلام شد

بر اساس جدیدترین بخشنامه شرکت آرین پارس موتور، شرایط فروش علی الحساب لاماری ایما هیبرید برای مشتریان جدید اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، متقاضیان این محصول، می توانند با داشتن شرایط اعلام شده توسط سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی نظیر؛ داشتن گواهینامه فعال و سن بالای ۱۸ سال، عدم دریافت خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا طی ۴ سال اخیر و… اقدام به ثبت سفارش خودرو های وارداتی کنند.

نا گفته نماند ثبت درخواست در سامانه خودرو های وارداتی از ۱۹ تیر ماه لغایت ۲۴ تیر ۱۴۰۳ انجام می شود و متقاضیان می توانند با ایجاد حساب وکالتی ۵۰۰ میلیون تومانی اقدام به ثبت در خواست خود کنند.

در حال حاضر قیمت علی الحساب لاماری ایما هیبرید اعلام شده و مبلغ پیش پرداخت آن ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان بوده و موعد تحویل آن طبق بخشنامه جدید شرکت آرین پارس موتور ۹۰ روز کاری است. ناگفته نماند بعد از اعلام قیمت قطعی هزینه های جاری شماره گذاری نیز به بهای اعلام شده اضافه می شود.

در حال حاضر در دوره جدید ثبت نام خودرو های وارداتی تنها محصول شرکت آرین پارس موتور، لاماری ایما هیبرید بوده و دیگر محصولات وارداتی این شرکت نظیر میتسوبیشی اوتلندر و میتسوبیشی ASX در این دوره عرضه نمی شود و احتمال می رود در دوره های بعدی شاهد حضور این خودرو ها باشیم.

ویدیو تست و بررسی لاماری هیبرید

لاماری ایما هیبرید از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) با کد ۴E15T و یک پیشرانه الکتریکی با توان ۱۲۵ کیلوواتی بهره می برد که این دو پیشرانه می توانند نهایت قدرت ۱۶۸ الی ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۸۰ الی ۳۰۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل کند. این نکته را نیز باید بدانیم که باتری های لاماری ایما هیبرید در محور عقب نصب شده و این خودرو دارای سیستم خنک کننده مجزا به جهت کنترل دما باتری ها است. سیستم تعلیق لاماری ایما هیبرید دقیقا مشابه دیگر نسخه های لاماری ایما است. در محور جلو سیستم تعلیق از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک است که سواری نرم و خوبی را می توان با آن تجربه کرد.

source

توسط autokhabari.ir