مدتی پس از عرضه هونگچی HS7، اکنون نسخه پلاگین-هیبرید (PHEV) این خودرو نیز معرفی شده است. شاسی‌بلند چینی در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل و در ظرفیت شش یا هفت نفره عرضه خواهد شد.

طراحی هونگچی HS7 پلاگین هیبرید

طراحی ظاهری هونگچی HS7 PHEV با مدل قبلی تفاوتی ندارد. جلوپنجره بزرگ با اجزای عمودی، جزئیات کروم در نقاط مختلف، ریل سقفی نقره‌­ای، لوگوی هونگچی زیر ستون A، نوار اتصال بین چراغ‌های عقب، دو خروجی مصنوعی اگزوز و رینگ‌های 5 پره 20 اینچی، از مهمترین ویژگی‌های ظاهری این خودرو به‌شمار می­‌آید. البته درگاه شارژ روی گلگیرهای چپ و راست عقب، از هویت پلاگین-هیبرید این خودرو خبر می‌­دهد.

ابعاد بدنه هونگچی HS7 PHEV در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.995، 1.96، 1.76 و 2.92 متر اعلام شده است.

کابین و امکانات هونگچی HS7 پلاگین هیبرید

فضای داخلی هونگچی HS7 PHEV با نمایشگر بزرگ عمودی، فرمان سه پره، نمایشگر راننده و طراحی جالب اهرم دنده، مشابه با همتای درونسوز به نظر می‌رسد.

بنابر تصاویر، می‌­توان مواردی شامل شارژر بی‌سیم، جالیوانی مخفی‌شونده و روکش چرم صندلی‌ها را تشخیص داد. صندلی‌های این خودرو در هر دو ردیف اول و دوم به گرمکن، تهویه و ماساژور مجهز شده است. ردیف جلو را نیز می‌­توان به صورت برقی تنظیم کرد.

مشخصات فنی هونگچی HS7 پلاگین هیبرید

قوای حرکتی هونگچی HS7 PHEV از سامانه هیبرید شامل پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با 163 اسب‌­بخار قدرت، موتور برقی و مجموعه باتری 20.14 کیلووات ساعت تامین می­‌شود. برد حرکتی کاملا برقی و مصرف سوخت متوسط هیبرید در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل به ترتیب 92 و 83 کیلومتر (برمبنای CLTC) و 5.98 و 6.32 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

قیمت هونگچی HS7 پلاگین هیبرید

قیمت هونگچی HS7 PHEV هنوز اعلام نشده، ولی شرکت سازنده از شروع پذیرش سفارش مشتریان از 11 ژوئن خبر داده است.


جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari.ir