هرچند سایبر GTS بهعنوان یک کانسپت در فستیوال گودوود رونمایی شده اما امجی به احتمال تولید آن در سال ۲۰۲۵ اشاره کرده است.
امجی به مناسبت صدمین سالگرد تأسیس خود، در فستیوال سرعت گودوود کانسپتی با نام سایبر GTS را رونمایی کرده که در اصل نسخهٔ کوپه از رودستر تمام الکتریکی سایبراستر محسوب میشود. این خودرو در بیرون بهجز برخورداری از سقف ثابت تفاوت دیگری با همتای روباز خود ندارد. سقف فستبک خودرو خیلی خوب با بخش عقبی سایبر GTS ترکیب و به یک اسپویلر دُم اردکی ختم شده که بالای چراغهای آشنای سایبراستر قرار گرفته است.
سایبر GTS همچنین از دیفیوزر تهاجمیتر به همراه بالههایی در طرفین سپر جلو بهره میبرد که نشان میدهد امجی نسخهٔ کوپه را بیشتر بهعنوان مدلی هیجانانگیزتر برای پیست در نظر گرفته است. این کانسپت در بیرون با رنگ سبز مسابقهای بریتانیایی رنگآمیزی شده که ادای احترامی به مدل مسابقهای MGC GTS سبرینگ اواخر دههٔ ۶۰ محسوب میشود. سایبر GTS در داخل هم از ترکیب صندلی ۲+۲ بهره میبرد درحالیکه نسخهٔ رودستر دونفره است.
مشخصات فنی این کانسپت اعلام نشده و صرفاً میدانیم که محرک عقب است. این یعنی احتمالاً سایبر GTS به همان یک موتور الکتریکی سایبراستر با ۳۴۰ اسب بخار قدرت در عقب مجهز است درحالیکه در نسخهٔ دو موتورهٔ این رودستر شاهد ۵۴۴ اسب بخار قدرت هستیم. همچنین میدانیم که کوپهها به لطف سقف فلزی ثابت، بهطور سنتی از استحکام ساختاری بیشتری نسبت به نمونههای روباز برخوردارند و مهندسان میتوانند با کاستن از تقویت شاسی، وزن خودرو را کاهش دهند. این یعنی وزن سایبراستر که در نسخهٔ دو موتوره به نزدیک دو تن میرسد، در سایبر GTS میتواند کمی کمتر شود.
کانسپت سایبر GTS کاملاً پتانسیل تولید دارد و امجی منتظر بازخورد مردم است. این شرکت به سال ۲۰۲۵ برای عرضهٔ کوپهٔ الکتریکی خود اشاره کرده است زیرا سال آینده سالگرد ۶۰ سالگی ساخت MGB GT است که نسخهٔ کوپه از رودستر MGB بود.