شرکت فورد در سال 2004 نوعی رنگ بدنه را با نام Mystichrome ارائه داد که در واقع متشکل از چند رنگ و روی مدل ماستنگ SVT کبرا در دسترس بود. این رنگ بدنه فقط در همان یک سال ارائه شد و اکنون پس از مدت‌ها دوباره بازگشته است. البته نکته مهم این است که رنگ موردنظر باید از RTR Vehicles تهیه شود.

این شرکت خدمات و لوازم افترمارکتی ویژه فورد را ارائه می‌دهد و اکنون این رنگ منحصربه‌فرد را برای ماستگ‌های جدید مدل 2024 درنظر گرفته است. این پوشش رنگی، حاوی چندین رنگ بوده که شامل بنفش، آبی، سبز، قهوه‌ای و طلایی است. درواقع ترکیب رنگ‌ها بسته به نور و زاویه دید تغییر می‌کند.

فورد ماستنگ رنگ Mystichrome

البته رنگ Mystichrome تفاوت اندکی با Mystic روی مدل SVT کبرا 1996 دارد. آن رنگ شبیه به رنگ روی پول آمریکا بوده و بنابراین برای استفاده از آن نیاز به اجازه از دولت و محدودیت بود. Mystichrome شبیه به همان رنگ اصلی است، اما محدودیت‌های دولت را ندارد.

Vaughn Gittin، مسئول این شرکت، در باره این رنگ توضیح داد که چیزی فراتر از یک رنگ‌آمیزی ساده است. این ویژگی به مشتریان RTR این امکان را می‌دهد تا شخصیت و اشتیاق خود را به گونه‌ای ارائه دهند که قبلا در ماستنگ امکان‌پذیر نبوده است. تیم RTR سخت تلاش کرده تا رنگ‌های منحصربه‌فردی را ارائه دهد. وی همه رنگ‌های ارائه شده را شخصا دوست دارد.

فورد ماستنگ رنگ Mystichrome

همان‌طور که انتظار می‎‌رود، این رنگ ویژه، ارزان نیست و یک ارتقا محسوب می‌شود. تیم RTR قیمت 15,995 دلاری را برای آن درنظر گرفته که البته فقط برای ماستنگ‌های RTR Spec 2 و RTR Spec 3 در دسترس است. ضمنا فقط روی 1000 دستگاه خودرو ارائه خواهد شد و به گزینه کمیابی تبدیل می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari.ir