کادیلاک برای CT5-V بلک‌وینگ پکیجی بنام پریسیژن را ارائه کرده است که با تغییراتی مثل فنرهای سفت‌تر، باعث بهبود چابکی خودرو در پیست خواهد شد.

اکستریم VX اکستریم VX

CT5-V بلک‌وینگ خودرویی عالی برای پیست است ولی بااین‌وجود، کادیلاک همچنان فضا برای بهبود در این خودرو دیده است و به همین دلیل، برای نسخهٔ فیس‌لیفت ۲۰۲۵ این سدان اسپرت پکیجی بنام پریسیژن را ارائه کرده که تغییراتی را در شاسی خودرو به دنبال دارد. مهم‌ترین ویژگی‌های این پکیج، ارائهٔ فنرهای سفت‌تر و آنتی‌رول بار سفت‌تر جلو است. علاوه بر این، کادیلاک سگ‌دست جدیدی را هم برای CT5-V تدارک دیده است.

سیسستم‌های الکترونیکی سدان V8 کادیلاک مثل کمک‌فنرهای مگنه‌راید، فرمان برقی و دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی عقب هم برای هماهنگی با این قطعات جدید، حالا کالیبراسیون جدیدی پیدا کرده‌اند. این سدان اسپرت آمریکایی از لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپرت کاپ ۲ R استفاده می‌کند و وظیفهٔ مهار کردن آن بر عهدهٔ ترمزهای کربن سرامیکی است. به گفتهٔ کادیلاک، این تغییرات باعث بهبود رفتار فرمان خودرو هنگام پیچیدن، ثبات در هنگام خروج از پیچ‌ها و به‌طورکلی، احساس بهتر می‌شود.

.

مهندس ارشد کادیلاک دراین‌باره گفته است:

ما این خودرو را ساختیم تا رکوردهایی را در سخت‌ترین پیست‌های جهان ثبت کنیم و به باهوش‌ترین علاقه‌مندان به رانندگی جایزه دهیم. پکیج پریسیژن باعث می‌شود CT5-V بلک‌وینگ در هر سرعتی چه در پیست و چه در جاده بسیار سبک احساس شود

قیمت این پکیج هنوز اعلام نشده است اما با توجه به اینکه ترمزهای کربن سرامیکی به‌تنهایی ۹,۵۹۵ دلار قیمت دارند، انتظار می‌رود قیمت پکیج پریسیژن بیش از ۱۰ هزار دلار باشد. بااین‌حال، CT5-V بلک‌وینگ حتی با این پکیج هم همچنان ارزان‌تر از نسل جدید ب‌ام‌و M5 خواهد بود. علاوه بر این، در ب‌ام‌و از گیربکس دستی هم خبری نیست.

تولید CT5-V بلک‌وینگ به‌زودی آغاز خواهد شد. این خودرو در فیس‌لیفت اخیر از تغییراتی در بیرون و داخل بهره‌مند شده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نمایشگر ۳۳ اینچی یکپارچه برای صفحه آمپر و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است. خوشبختانه نیروگاه هیولایی ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با ۶۶۸ اسب بخار قدرت همچنان حفظ شده و برای انتقال نیروی آن گیربکس‌های شش سرعته دستی و ۱۰ سرعته اتوماتیک قابل انتخاب خواهد بود. کسانی که خواهان پکیج پریسیژن هستند اما باید کمی صبر کنند زیرا عرضهٔ آن اوایل سال آینده شروع می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳۱ رای

source

توسط autokhabari.ir