اردیبهشت 1403: شرکت مدیران خودرو، پس از حادثه خارج شدن اکسل عقب یک دستگاه خودرو X55پرو، فراخوانی را صادر کرد تا کل X55پروهای تولید شده در کشور را مورد بازبینی فنی قرار دهد. اکنون این شرکت در جمع خبرنگاران، توضیحاتی را ارائه داده است.

احمد معروف‌خانی، مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو، اظهار کرد این شرکت دارای 157 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر ایران است که به خودروهای برند ام وی ام خدمت رسانی می‌کنند. روند رضایت و خدمت رسانی به مشتریان در حال ارتقا است، البته به این مقدار بسنده نمیکنیم و به دنبال افزایش بهبود کیفیت خدمات هستیم. عملکرد نمایندگی‌ها به صورت لحظه‌ای بررسی می‌شود تا موارد مورد نیاز مشتریان برآورده شود.

شرکت مادر مدیران خودرو براساس شناسایی ریسک در برخی از محموله‌های تامین کننده خود، نسبت به بررسی محصولات دستورالعمل بازنگری صادر نمود که شرکت مدیران خودرو نیز سریعاً نسبت به ابلاغ و اجرای آن در سطح شبکه نمایندگان خود اقدام نموده است و از مورخ 27/01/1403 به‌صورت عملیاتی در سطح نمایندگان اقدام نمود. مشکل پیش آمده تنها برای یک ساپلایر و در یک قطعه تولیدی آن است و به کل زنجیره محصولات شرکت بست داده نمیشود.

وی افزود طبق ابلاغیه فراخوان که خدمات پس از فروش با اولویت بالا در شبکه خدمات اجرا کرد، تمامی نمایندگان از 8 صبح تا 8 شب هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل در حال خدمت رسانی هستند. امنیت اولویت اول ماست و در صورت مشاهده هر گونه ریسک، قطعه اکسل به طور کامل تعویض می‌شود.

آقای معروف خانی اظهار کرد خودرو ایکس 55 پرو بسیار با کیفیت و ایمن است، این خودرو کمترین آمار مراجعه به خدمات پس از فروش ما را دارد. ایکس 55 پرو در تست‌های ایمنی معتبر دنیا مانند NCAP نمره بالایی دریافت کرد. این مدل سال گذشته از موسسه رتبه بندی معتبر J.D. Power به عنوان بهترین کراس اوور کامپت سال معرفی شد. این خودرو بسیار محبوب است و ما به تولید آن ادامه می‌دهیم. مدیران خودرو به نیمه مدت زمان فراخوان رسیده و تقریبا نصف خودروها نیز بررسی شده است. ، با این روند سرعت فراخوان و کیفیت آن را بسیار خوبی ارزیابی میکنیم، البته به دنبال کیفیت بهبود این روند هستیم.

وی درباره تصاویر اخیر خودرو ایکس22 نیز توضیح داد تامین کننده ایکس 55 پرو با ایکس 22 پرو  متفاوت بوده و مشکلی وجود ندارد. ویدیو منتشر شده در فضای مجازی رو بررسی کردیم هیچ اطلاعاتی در سوابق خدمات پس از فروش مشتریان MVM وجود ندارد، در حال پیگیری برای یافتن اطلاعات مشتری و اطلاعات مربوط به حادثه هستیم. به محض دریافت اطلاعات موضوع را بررسی و اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود شمار کل خودروهای دارای پارت نامبر نیازمند، 2159 دستگاه است. البته تمامی این خودروها دچار مشکل جدی نیستند ولی جزء پارت نامبرهایی هستند که باید بررسی شوند. در انتهای فراخوان جلسه‌ای خواهیم گذاشت و تعداد نهایی خودروهایی که اکسل آنها عوض شده اعلام می‌شوند. این فراخوان در صورت نیاز تمدید پیدا می‌کند و تا آخرین ماشین حتما بررسی می‌شوند. ما از طریق پیامک هم اطلاع رسانی کردیم ولی از همین جا خواهش میکنم تمام دارندگان خودرو ایکس 55 پرو که هنوز بررسی نشده‌اند حتما به نمایندگی‌های پس از فروش ما مراجعه کنند.

جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو، طی کنفرانس خبری رسما عذرخواهی کرد و وعده داد تا به صورت مداوم کسب تجربه کنند و عملکرد را بهبود دهند. متن این عذرخواهی به شرح زیر است:

«اول از همه میخواهم از تمام رسانه‌ایی که در این کنفرانس حاضر بودند تشکر کنم، شرکت توجه بسیار زیادی به این اتفاق داشت و این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد، در روند توسعه شرکت در سال‌های گذشته، کیفیت و رضایت مشتریان اولویت ما بوده است.

شرکت میل به توسعه دارد و باعث می‌شود ما به صورت مداوم کسب تجربه کنیم و عملکرد خودمان را بهبود دهیم. میخواهم از تمامی مشتریان عذرخواهی کنم بابت این اتفاقی که رخ داد و شرکت مدیران خودرو در آینده قطعا کنترل کیفیت خود را افزایش خواهد داد.

همچنین میخواهم از این فرصت استفاده کنم و از شرکت استاندارد هم که در جهت بهبود روند به ما کمک کردند تشکر کنم. مطمئن باشید که شرکت مدیران خودرو در آینده تمرکز بیشتری به رضایت مشتریان خواهد داشت و سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه خواهد کرد. »

source

توسط autokhabari.ir