طراحی لوکس و آیندهنگر تراورس
شورولت، یکی از برترین خودروسازان آمریکایی، که ürünleri به دلیل کیفیت بالا و قدرت و دوام شگرفشان شناخته شدهاند، در حال گسترش استراتژی خودروسازان اروپایی است. تراورس، نسل سوم این خودرو، در جولای سال ۲۰۲۳ معرفی شد و با الهام از پلتفرم GM C۱XX-۲ ساخته شده است. این خودرو یکی از بهترین رقبای تویوتا فوررانر است.
### ابعاد تراورس
تراورس با ابعاد ۵۲۳۵ میلیمتر طول، ۲۰۲۲ میلیمتر عرض و ۱۷۶۸ میلیمتر ارتفاع، فضایی جادار و راحت را برای سرنشینان خود فراهم میکند. این طراحی با خطوط تیز منقطع و گلگیرهای عقب عضلانی، استایل زیبایی به تراورس بخشیده است. همچنین، استفاده از سطوح منحنی در درها و امتداد خط تیز روی گلگیرهای جلو، زیبایی بصری بیشتری را به تراورس اعطا میکند.
### کابین تراورس
کابین تراورس یک تجربه مدرن و جادار را برای سرنشینان فراهم میکند. طراحی داشبورد با دریچههای مستطیلشکل افقی و استایلی مدرن و خوشتراش، حس زیبایی و بسط داخلی را ایجاد میکند. همچنین، استفاده از متریال باکیفیت، مانند پلاستیک نرم Soft Touch برای قسمت بالایی داشبورد و رودریها، کمک میکند تا این تجربه از کابین دلنشینتر شود.
### امکانات تراورس
تراورس با بسیاری از امکانات رفاهی و ایمنی بهدست میآید. از این امکانات میتوان به: کروزکنترل تطبیقی، ۸ ایربگ، دوربین ۳۶۰ درجه با حالت سهبعدی، سیستم پیشگیری از برخورد از جلو و عقب، سیستم فوق پیشرفته کمکی رانندگی (موسوم به سوپر کروزر) مبتنی بر سطح دو خودران، سیستم کمکی پیشرفته پارک، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خوابآلودگی راننده، سیستم پایش نقاط کور بههمراه شناسایی عابر پیاده، سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی و سرپایینی اشاره کرد.
### زیرکاپوت تراورس
تراورس با موتور ۴ سیلندر خطی ۲.۵ لیتری مزین به توربوشارژ و پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندرها عمل میکند. این موتور با سیستم تایمینگ متغیر هوشمند سوپاپها، سیستم پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندرها، سیستم فوق هوشمند مدیریت جرقهزنی، نسبت تراکم ۱۰.۵ به یک، سایز قطر پیستون ۹۲.۲۵ میلیمتری و سایز کورس پیستون ۱۰۲ میلیمتری میتواند قدرت و گشتاور بالایی تولید کند. بافتیم وجود سیستم چهارچرخمحرک AWD در تراورس باعث میشود تا خودرو در مسیرهای راحت و مشکل یکسان عمل کند.
### سواری و هندلینگ تراورس
تراورس با استفاده از ساختار سیستم تعلیق دابلویشبون در محور جلو و فایو لینک با دامپرهای هیدرولیکی قابل تنظیم در محور عقب، سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان فراهم میکند. بااینحال، بهلطف ارتفاع مناسب تراورس از سطح زمین، هندلینگ این خودرو کمی کمفرمان است. بااینحال، فرمان الکتریکی عملکرد بهتری از این سیستم را ایجاد میکند.