منتشر شده در 30 مرداد 1403 ساعت 19:00


توسعه سبد محصولات گروه بازرگانی اورینتال

گروه بازرگانی اورینتال در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته به قطعات خودرو در اصفهان طی مراسمی با حضور جمعی از صنعتگران این حوزه از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد.

سعید شهراد منش با بیان اینکه امسال با توجه به ظرفیت های بالا در استان اصفهان برای اولین بار در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم گفت: در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم تا در کنار سایر تولیدکنندگان و توزیع ‌کنندگان قطعات خودرو حضور موثری داشته و بتوانیم در کنار نمایندگان خود سهم قابل توجه ای از بازارهای کشور را به خود اختصاص دهیم.
ایشان در این مراسم با اشاره به اینکه با رویکرد توسعه بازار و معرفی محصولات جدید ما طی پروژه جاری در شرکت تهران فام و با تلاش های شبانه روزی واحد های R & D، مهندسی محصول ، قالب ابزار سرانجام در سه ماهه دوم امسال موفق به راه اندازی خط تولید محصول جدید در کارخانه تهران فام شدیم گفت: در نتیجه از این محصول در فرصت نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان رونمایی شد.

توسعه سبد محصولات گروه بازرگانی اورینتال

گفتنی است محصول جدید چراغ عقب خودروی سورن معمولی است که با توجه به اعلام شرکت ایران خودرو از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۹۹ چیزی بالغ بر ۲۵۰ هزار دستگاه خودروی سورن معمولی در کشور به تولید انبوه رسید که بخش بزرگی از این تعداد خودرو در حال خدمت در ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح کشور است.

به گفته شهراد منش از این محصول جدید نیز مانند سایر چراغ های تولیدی برند تهران فام در شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و ایساکو استفاده میگردد و ظرفیت تولید این محصول به نحوی برنامه‌ریزی و مدیریت شده تا نیاز سالانه مارکت ایران روی چراغ سورن معمولی را مرتفع کند.

توسعه سبد محصولات گروه بازرگانی اورینتال

خوشبختانه ما طی ۲۰ سال فعالیت در صنعت قطعه سازی توانسته ایم جزو معدود کمپانی هایی باشیم که سبد کاملی از محصولات اصلی را برای خودروسازان بزرگ کشور از جمله ایران خودرو، سایپا و گروه خودرو سازی بهمن به تولید رساندیم و این امر محقق نمی شد جز تلاش های صورت پذیرفته از سال های گذشته تا کنون که حاصل کار تیمی متخصصین این شرکت است.

طی اعلام شهراد منش قرار است این محصول جدید در گروه بازرگانی اورینتال با برند و بسته بندی اورینتال پارت راهی مارکت قطعات  ایران شود و نخستین محموله در دو استان تهران و خراسان ارئه می‌شود و طی ماه های اینده این محصول برای مشتریان در سراسر کشور قابل دسترسی و خریداری است.

گفتنی است گروه بازرگانی اورینتال با هدف تامین و توزیع قطعات اصلی خودرو های داخلی و الخصوص قطعات گروه بدنه پا به عرصه صنعت قطعات خودرو نهاده و با توجه به تحقق اهداف و عملکرد در حال حاضر تبدیل به یکی از برند های شناخته شده و مطرح در حوزه تامین قطعات اصلی در ایران شده است.

سعید شهراد منش در پایان مراسم ضمن قدردانی از حضور مدعوین در این مراسم نوید اضافه شدن محصولات جدید در ماه های پیش رو را داد که با استقبال نمایندگان گروه بازرگانی اورینتال روبرو شد.

توسعه سبد محصولات گروه بازرگانی اورینتال

source

توسط autokhabari.ir