مشابه باگانی که احتمالاً زونداهای بازسازی شده را تا مدت‌ها تولید خواهد کرد، لندرور هم نمی‌خواهد اجازه دهد مدل قدیمی دیفندر از بین برود. در سال 2024، یک نسخه جدید از این خودروی کلاسیک آفرود عرضه شده است که دارای یک پیشرانه هشت سیلندر است. اما درست مانند سوپراسپرت مذکور، این در واقع یک خودروی جدید نیست. در عوض، این یک بازسازی کارخانه‌ای از خودروهای اهدایی سال‌های 2012 تا 2016 است که برای آن باید مبلغ قابل‌توجهی پرداخت کنید.

مشخصات فنی لندرور دیفندر Works Bespoke

این دیفندر کلاسیک که در دو نسخه کوتاه 90 و نسخه کاربردی‌تر 110 عرضه می‌شود، توسط مهندسان لندرور کلاسیک در خانه در بریتانیا دوباره به‌صورت دستی بازسازی شده است. بخش Works Bespoke این شرکت، خودروهای اهدایی را با دقت انتخاب می‌کند و به همه‌ آنها یک پیشرانه هشت سیلندر تنفس طبیعی می‌دهد. این یک پیشرانه واقعی 5 لیتری لندرور است که قدرت 405 اسب‌بخار و 420 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. خروجی این پیشرانه از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

معرفی لندروور دیفندر Works Bespoke

Works Bespoke، این خودروی آفرود نمادین را با کمک‌فنرهای بیل‌اشتاین و همچنین فنرها و میله‌های ضدچرخش ایباخ احیا می‌کند. برای همگام شدن با زمانه، لندرور همچنین ترمزهای آلکون چهار پیستونی با دیسک‌های 335 میلی‌متری جلو و 300 میلی‌متری عقب را نصب کرده است.

کابین و امکانات لندرور دیفندر Works Bespoke

در داخل، یک صفحه نمایش لمسی کوچک 3.5 اینچی با ناوبری ماهواره‌ای و رادیوی دیجیتال وجود دارد، در حالی که طراحی داشبورد قدیمی را تا حد ممکن حفظ کرده است.

لندرور تنها شرکتی نیست که یک صفحه نمایش لمسی کوچک را در یک خودروی قدیمی قرار می‌دهد، زیرا پورشه سال‌هاست که همین کار را انجام می‌دهد. در تصویر زیر، شباهت سیستم داشبورد میانی دیفندر به سیستم مدیریت ارتباطات کلاسیک پورشه (PCCM) را می‌بینیم. آن هم دارای یک صفحه نمایش 3.5 اینچی است و دکمه‌ها به نظر آشنا می‌آیند.

معرفی لندروور دیفندر Works Bespoke

همانطور که می‌توانید تصور کنید، گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی وجود دارد، از چادر نصب‌شده بر روی سقف که از طریق نردبان قابل دسترسی است تا تبدیل به یک کمپ با تبدیل بخش عقب کابین به یک محل زندگی دنج.

این دیفندر جدید ولی قدیمی تقریباً در هر جایی که نگاه می‌کنید دارای چرم است و می‌توانید آن را در پنج رنگ یا هشت طرح دو رنگ داشته باشید. صندلی‌های جلو ریکارو که به بدنه چسبیده‌اند نیز ارائه می‌شوند.

قیمت لندرور دیفندر Works Bespoke

لندرور برای مدل پایه سه‌در 90 مبلغ 190,000 پوند دریافت می‌کند. با نرخ‌های فعلی ارز، این مبلغ معادل 251,300 دلار است. اگر به مدل پنج‌صندلی 110 ارتقا دهید، حداقل 199,000 پوند یعنی 263,200 دلار هزینه خواهید کرد. برای مدل هفت‌صندلی 110، قیمت به 204,000 پوند معادل 270,000 دلار می‌رسد. البته این قبل از انتخاب گزینه‌های مختلف و مالیات بر ارزش افزوده (VAT) است که در بریتانیا 20% است.

در مورد این که چرا لندرور با یک دیفندر کلاسیک جدید ساخته‌شده شروع نکرده است، باید گفت که این کار بسیار پرهزینه بوده و علاوه بر آن، تطابق آن با مقررات آلایندگی و ایمنی در اتحادیه اروپا نیز دشوار و پرهزینه بوده است. آخرین دیفندر اصلی در ژانویه 2016 مونتاژ شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari.ir