به گزارش پرشین خودرو، ثبت نام نقدی ـ اعتباری خودرو هونگچی برقی با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ و یا تا زمان اتمام ظرفیت برای متقاضیان حائز شرایط انجام می شود.

ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق نشانی https://bahman.iranecar.com/bmcars انجام خواهد شد.

قیمت خودرو هونگچی برقی در این طرح فروش مبلغ ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۲۵۱ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت فروش هونگچی برقی

– خودروی هونگچی برقی دارای گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر(هرکدام زودتر فرا برسد) می باشد.

– ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت می پذیرد. 

– تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی، تأیید توافق نامه الکترونیکی و واریز وجه از طریق سایت فروش این شرکت بـه آدرس https://bahman.iranecar.com/bmcars به منزله قبول تمام شرایط و ضوابط مندرج در این بخشنامه، توافق نامـه الکترونیکی و قوانین موضوعه توسط متقاضی بوده و انجام کامل این اقدامات توسط ایشان به منزلـه عقـد قـرارداد بـین طرفین(مشتری و شرکت) بوده و متقاضی با انجام این اقدامات حق هر گونه اعتراضی در خصوص مفاد بخشنامه و قرارداد فی مابین را در حال و آینده از خود سلب و اسقاط می کند. همچنین ثبت نام و واریز وجه از طریق سـایت فـروش ایـن شرکت به آدرس https://bahman.iranecar.com/bmcars به منزله عقد قرارداد تلقی شـده و نیـازی بـه تبـادل قرارداد فیزیکی و امضاء طرفین نیست.

جدول فروش هونگچی برقی

مشخصات فنی خودرو هونگچی برقی

خودرو برقی هونگچی E-QM۵ مجهز به یک موتور الکتریکی CENTRAL در بخش جلویی خودرو می‌باشد که توسط یک باتری لیتیوم‌یون با ظرفیت ۵۴ کیلووات بر ساعت تغذیه می‌شود و با هر بار شارژ مسافت ۴۳۱ کیلومتر را پیمایش می‌کند.

این خودرو با در اختیار داشتن FCW، AEB و PEDESTRIAN ALARM شرایط ایمنی را برای سرنشینان خود فراهم می‌آورد. تجربه پیمایش با خودرو الکتریکی E-QM۵ بدون صدای داخل کابین و بدون کوچکترین لرزش برای سرنشینانش حس خوب و آرامش را فراهم می‌کند.

سدان کلاس D که با فاصله محوری حدود ۳ متر، فضای کابین بسیار مطلوبی را برای سرنشینان خود فراهم آورده و با طراحی متفاوت چراغ ها در نمای جلو و جلو پنجره خاص، این خودرو جاذب نگاه بازدیدکنندگان می باشد.

درب‌های عریض E-QM۵ فضای قابل توجهی را برای ورود و خروج فراهم می کند و همچنین گستردگی درب صندوق و نحوه خاص استقرار جک‌های آن امکان ورود آسان چمدان و بار مسافرین را ایجاد کرده است. این خودرو یک پیشنهاد جذاب برای مدیران و تصمیم گیران حوزه حمل و نقل مسافر شهری می‌باشد.

برای دریافت کاتالوگ هونگچی برقی اینجا کلیک کنید.

هونگچی برقی

source

توسط autokhabari.ir