شرکت تیونینگ تک‌آرت (Techart) کیت بدنه جدیدی را برای پورشه کاین ارائه داده، که ظاهر خودرو را جذاب و تهاجمی‌تر کرده است. این کیت بدنه منحصرا برای نسل سوم کاین ساخته شده است و Aero Kit I نام دارد. تغییرات حاصل از نصب این کیت بدنه، ملایم است؛ اما تاثیر خوبی بر جذابیت کاین دارد.

در بخش جلویی، یک لیپ سپر در پایین نصب شده، که در گوشه‌های آن بالچه‌هایی اضافه شده است. مشابه همین طراحی، در بخش عقب آن نیز دیده می‌شود. در عقب، دیفیوزر جدید نصب شده و همچنین یک اسپویلر بسیار کوچک وجود دارد. ویژگی دیگر کاین تک‌آرت، کاپوت فیبرکربنی است که با خطوط کشیده شده از شیشه جلو تا جلوپنجره همراه است.

پورشه کاین تیونینگ تک‌آرت

تک‌آرت درباره این این کیت می‌گوید که فراتر از نمای ظاهری است. در واقع آیرودینامیک خودرو تعادل بهتری دارد و هندلینگ بهبود یافته است. اما هیچ اعداد و ارقام و اثباتی برای ادعای این تیونر وجود ندارد. پس بهتر است این کیت را صرفا به عنوان کیت بدنه ظاهری بشناسیم.

تک‌آرت همچنین تاکید کرده که اگر موارد بیش‌تری می‌خواهید، می‌توانید رینگ‌های ارتقایافته و سیستم اگزوز را نیز سفارش دهید که صدای بهتری تولید می‌کند. این تیونر همچنین یک کیت پرفورمنس را نیز درنظر گرفته که 66 اسب‌بخار به خروجی موتور اضافه می‌کند. این پکیج برای نسخه استاندارد کاین با پیشرانه V6 سه لیتری و قدرت 348 اسب‌بخاری مناسب است. اما نسخه توربوشارژ آن با خروجی 729 اسب‌بخار، نیازی به این افزایش قدرت ندارد.

تک‌آرت هنوز قیمت و شرایط این کیت بدنه را اعلام نکرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari.ir