به گزارش پرشین خودرو، مجید آقایی، در این دیدار، بر نقش کلیدی ایمنی در فرآیندهای تولید و حفظ سرمایه‌های سازمان تاکید کرد.

مدیرعامل زامیاد تصریح کرد: ایمنی برای ما در شرکت زامیاد نه‌ تنها یک ضرورت، بلکه یک اصل حیاتی است؛ ما متعهد به حفظ سرمایه‌های انسانی و مادی سازمان هستیم و همواره تلاش می‌کنیم تا استانداردهای ایمنی را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنیم.

این گزارش می افزاید که با محوریت ارتقاء ایمنی و آشنایی با تولیدات شرکت زامیاد، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، با مدیرعامل این شرکت، دیدار و گفتگو کرد.

بنابر این گزارش، در این بازدید که با هدف آشنایی با توانمندی‌ها و تولیدات شرکت زامیاد انجام شد، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با حضور در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی شرکت زامیاد و رویت تجهیزات این ایستگاه، اقدامات انجام شده در زمینه ارتقاء ایمنی و پیشگیری از حوادث را مثبت ارزیابی و از تعهد شرکت زامیاد به اصول ایمنی تقدیر کرد.

تیم آتش‌نشانی شرکت زامیاد در چندین دوره از مسابقات آتش‌نشانی عناوین مختلفی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده و در حادثه ساختمان پلاسکو در در دی ماه ۱۳۹۵ یکی از تیم های حاضر در این حادثه ملی بوده است.

source

توسط autokhabari.ir