بی‌وای‌دی Han DM-I 2025 یک سدان پلاگین هیبریدی جدید است که به تازگی به بازار عرضه شد. طراحی ظاهری آن به طرز مشخصی ارتقا یافته است و امکانات چشمگیری نیز در بخش‌های مختلف آن وجود دارند. این خودرو امسال در چین عرضه می‌شود و اکنون در دو نسخه برقی و پلاگین هیبریدی ساخته شده است.

بی‌وای‌دی Han تمام الکتریکی به یک جلوپنجره بسته و چراغ‌های باریک مجهز شده که با عناصر کرومی تزیین شده، همچنین نسخه پلاگین هیبریدی با چراغ‌های ذوزنقه‌ای شکل و سپری متفاوت ساخته می‌شود. رنگ‌ خاکستری بدنه، دستگیره درب جمع‌شدنی و رادار موج میلی‌متری از جمله موارد مهم در ظاهر این مدل هستند. بدنه صاف و چراغ‌های سرتاسری بسیار حائز اهمیت هستند.

این مطلب را نیز بخوانید: پیش‌فروش بی‌وای‌دی دنزا Z9 GT با قیمت 47600 دلار آغاز می‌شود

در بخش پشتی نیز یک واحد چراغ و عبارت  “Build Your Dreams” حک شده است که بسیار جلب توجه خواهد بود. کابین مشابه مدل بی‌وای‌دی Han برقی است. در بخش ابعاد، این مدل در اندازه 4995/1910/1495 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2920 میلی‌متر ساخته شد.

این خودرو در گذشته تحت آزمایش‌های جاده‌ای فراوانی قرار گرفت و توانست با سنسور لیدار سقف خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اگرچه این احتمال نیز وجود دارد که این ویژگی در آینده به صورت دلخواه در دسترس افراد قرار بگیرد، چرا که برخی از افراد پیش‌بینی می‌کنند این ویژگی در مدل نهایی به صورت استاندارد ارائه نشود.

در ادامه تصویر نسخه BYD Han EV و Han DM-i را قرار دادیم؛ استایل نسخه DM-i تفاوت خاصی با نسخه الکتریکی ندارد و به همان شکل ساخته شده است.

در بخش فنی با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی با 154 اسب بخار قدرت خروجی به همراه 268 اسب بخار قدرت اضافی که توسط موتور برقی تولید می‌شود، روبرو هستیم. باتری 18.3 کیلووات ساعت LFP که توسط FinDreams تولید شده وظیفه تامین انرژی سیستم را برعهده دارد.

برد برقی Han DM-I چیزی حدود 102 کیلومتر است! هنوز هیچ اطلاعاتی درباره میزان قیمت این خودرو منتشر نشده ولی شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

source

توسط autokhabari.ir