فولکس واگن تائوس ۲۰۲۵

فولکس واگن تصمیم گرفته مدل ۲۰۲۵ از کراس اوور تائوس را بروز آوری کند و آن را با چهره‌ای بروزتر و موتور قوی‌تر به میدان رقابت بفرستد. این کراس اوور کامپکت به لطف بروز آوری‌ ها با سایر مدل‌های فولکس واگن هماهنگ‌تر شده و اکنون حرف‌های بیشتری برای گفتن در برابر رقبا دارد.

تغییرات نمای بیرونی در فولکس واگن تائوس ۲۰۲۵ 

در نمای روبرو، تائوس ۲۰۲۵ طراحی متفاوتی نسبت به قبل دارد. در این بخش شاهد باز طراحی جلو پنجره و سپر هستیم. این باز طراحی باعث شده تائوس مشابه خودروهایی مثل گلف، جتا و ID. Buzz باشد. اضافه شدن یک نوار نورانی باریک به دماغه از دیگر تغییرات شاخص است. این نوار نورانی به چراغ‌های LED جدید که حالا در تمام نسخه‌های تائوس به‌ صورت استاندارد موجود هستند، ختم می‌شود. در نمای عقب نیز چراغ‌ها باز طراحی شده و حالا یک نوار نورانی آنها را به هم متصل می‌کند.

کابین تائوس ۲۰۲۵

تغییرات داخلی و تکنولوژی‌های جدید 

در داخل کابین، داشبورد متفاوت از قبل بوده و در آن نمایشگر شناور ۸ اینچی جایگزین نمایشگر ۶.۵ اینچی شده است. این نمایشگر در تمامی نسخه‌ها به‌ صورت استاندارد عرضه می‌شود. در مدل ۲۰۲۵ از تائوس، فولکس واگن سیستم‌های پارک خودکار و چراغ‌های جلوی تطبیق‌پذیر را به تریم SE  اضافه کرده است.

رونمایی تائوس ۲۰۲۵

موتور قدرتمندتر برای فولکس واگن تائوس ۲۰۲۵ 

یکی از جذاب‌ترین تغییرات تائوس ۲۰۲۵ مربوط به پیشرانه آن است. این خودرو همچنان از موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ استفاده می‌کند، اما با بهبودهایی مانند نصب رینگ‌های پیستون و انژکتورهای جدید، اینترکولر بزرگ‌تر و تعویض محفظه توربو، توان آن به ۱۷۴ اسب بخار افزایش یافته؛ این رقم نسبت به قبل ۱۶ اسب بخار بیشتر است. علاوه بر این، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در تمام نسخه‌ها جایگزین گیربکس هفت سرعته DSG شده؛ به گفته فولکس واگن، این تغییر به درخواست مشتریان بوده است.

تائوس ۲۰۲۵ جدید

رنگ‌ها و رینگ‌های جدید

فولکس واگن سه رنگ جدید از طیف‌های سبز، آبی و خاکستری را به لیست رنگ‌های تائوس ۲۰۲۵ اضافه کرده است. ضمن اینکه مشتریان حالا رینگ‌های متنوع‌تر و جذاب‌تری را پیش روی خود دارند.

نمای جانبی تائوس ۲۰۲۵

قیمت و زمان عرضه فولکس واگن تائوس ۲۰۲۵ 

فروش فولکس واگن تائوس در بازار آمریکا از سال ۲۰۲۲ تاکنون به‌طور میانگین ۶۰ هزار دستگاه در سال بوده است. قیمت دقیق این خودرو که کوچک‌ترین شاسی‌بلند کمپانی در آمریکا به شمار می‌رود، برای مدل ۲۰۲۵ هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود شاهد کمی افزایش قیمت باشیم. بد نیست بدانید مدل ۲۰۲۴ در نسخه پایه ۲۵,۴۲۰ دلار قیمت دارد. قرار است عرضه تائوس جدید از اواخر سال جاری آغاز شود.

source

توسط autokhabari.ir