این خودرو با نام بی‌وای‌دی تانگ دی‌ام-آی 2025 فروخته خواهد شد و در واقع یک فیس لیفت از خودروی موجود است. نسل جدید تانگ نیز در حال توسعه است و باید به زودی عرضه شود. تصور می‌شود که این دو نسخه به طور همزمان در نمایندگی‌های یکسان فروخته خواهند شد.

به گزارش مجله ماشین، بی‌وای‌دی از زمان معرفی سیستم PHEV نسل پنجم خود در امسال، مشغول ارائه فناوری DM 5.0 خود در طیف وسیعی از خودروهای خود بوده است. یکی از آخرین مدل‌های مهمی که این فناوری را دریافت خواهد کرد، SUV تانگ است.

همانطور که انتظار می‌رفت، به عنوان یک فیس لیفت، ابعاد خودرو بدون تغییر باقی می‌ماند، بنابراین بی‌وای‌دی تانگ دی‌ام-آی ۲۰۲۵ دارای طول ۴۸۷۰ میلی‌متر، عرض ۱۹۵۰ میلی‌متر، ارتفاع ۱۷۲۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۸۲۰ میلی‌متر است. این خودرو وزنی نسبتاً سنگین ۲۱۳۰ کیلوگرم دارد. این خودرو فقط با رینگ‌های ۲۰ اینچی موجود است. هر دو زاویه ورود و خروج ۲۲ درجه هستند.

معرفی بی‌وای‌دی تانگ دی‌ام-آی 2025: با سیستم PHEV نسل پنجم
نمای عقب بی‌وای‌دی تانگ دی‌ام-آی ۲۰۲۵

همانطور که انتظار می‌رفت، تانگ از نسخه قدرتمندتر فناوری DM 5.0 متمرکز بر موتور ۱.۵ T BYD472ZQB استفاده می‌کند که حداکثر توان ۱۱۵ کیلووات دارد. این خودرو همچنین به یک موتور الکتریکی ۲۰۰ کیلوواتی مجهز است. در حال حاضر خبری در مورد ظرفیت باتری وجود ندارد؛ با این حال، باتری‌ها از نوع لیتیوم آهن فسفات Blade Battery شرکت FinDreams، شرکت تابعه بی‌وای‌دی خواهند بود. این پیشرانه، زمانی که روی Han مدل سال ۲۰۲۵ نصب شود، می‌تواند مصرف سوخت ۳.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را به دست آورد و برد ترکیبی تا ۱۳۵۰ کیلومتر را با استفاده از CLTC ارائه می‌دهد. به عنوان یک SUV، تانگ احتمالاً به اندازه بی وای دی هان ۲۰۲۵ عملکرد خوبی نخواهد داشت، اما با این وجود، این نشان می‌دهد که چه انتظاری باید داشت.

مطابق با گزارش‌های قبلی، خودروی مدل سال ۲۰۲۵ تغییراتی جزئی در ظاهر خود دارد. به ویژه، بسیاری از مناطقی که قبلاً کروم بودند، اکنون سیاه شده‌اند. مانند Han مدل سال ۲۰۲۵ که به تازگی عرضه شده است، تانگ به طور شگفت انگیزی هنوز به نظر می‌رسد که لوگوی Build Your Dreams را حفظ کند. پیش از این، هنگام آزمایش، تصور می‌شد که این لوگو با لوگوی بی‌وای‌دیتعویض شود، اما از لیست MIIT، به نظر می‌رسد که اینطور نیست.

با لیست MIIT، اکنون می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بی‌وای‌دی تانگ دی‌ام-آی ۲۰۲۵ در چند ماه آینده عرضه شود. نکته قابل توجه این است که لیست هیچ چیز در مورد داشتن لیزر توسط این خودرو ذکر نمی‌کند.

source

توسط autokhabari.ir